current views are: 1

8 Αυγούστου 2019
Δημοσίευση00:30

Μειώθηκαν κατά 46% τα κέρδη της Suzuki

Η μεγάλη μείωση στο βασικό οικονομικό στοιχείο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας οφείλεται στη χαμηλότερη παραγωγή και στη μείωση της ζήτησης που σημειώθηκε στην Ινδία, τη μεγαλύτερη αγορά της

Δημοσίευση 00:30’
αρθρο-newpost

Η μεγάλη μείωση στο βασικό οικονομικό στοιχείο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας οφείλεται στη χαμηλότερη παραγωγή και στη μείωση της ζήτησης που σημειώθηκε στην Ινδία, τη μεγαλύτερη αγορά της

Η Suzuki ανακοίνωσε μείωση κατά 46% στα λειτουργικά κέρδη του πρώτου τριμήνου, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Η μεγάλη μείωση στο βασικό οικονομικό στοιχείο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας οφείλεται στη χαμηλότερη παραγωγή και στη μείωση της ζήτησης που σημειώθηκε στην Ινδία, τη μεγαλύτερη αγορά της, όπως αναφέρει το Reuters.

Η αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε λειτουργικό κέρδος 62,7 δισ. γιεν (592 εκατ. δολάρια) για το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου, ενώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα τα λειτουργικά κέρδη της ήταν 116,5 δισ. γιεν. Η αρχική μέση πρόβλεψη της εταιρείας ήταν 69,09 δισ. ευρώ.

Η Suzuki επιβεβαίωσε την πρόβλεψή της για το λειτουργικό κέρδος για ολόκληρο το έτος στα 330 δισ. γιεν, αύξηση κατά 1,7%, από το έτος που έληξε τον Μάρτιο του 2019.

Η Suzuki, γνωστή για τα συμπαγή μοντέλα Swift και Baleno, αντιμετωπίζει την πτώση της αγοράς στην Ινδία, όπου κατέχει ιδιαίτερα υψηλό μερίδιο. Περίπου το ένα από τα δύο αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ινδία φέρουν το εμπορικό σήμα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι προβλέπει πως οι πωλήσεις οχημάτων θα αυξηθούν ελαφρά φέτος αλλά παραδέχτηκε ότι ίσως χρειαστεί να περιορίσει τις προβλέψεις της τους επόμενους μήνες, καθώς η επιβράδυνση της οικονομικής ανάπτυξης και αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών θα μπορούσαν να μειώσουν τις πωλήσεις.

Η επιβράδυνση της αύξησης των κερδών θα μπορούσε να παρεμποδίσει την ικανότητα της μάρκας, να επενδύει και να αναπτύσσει οχήματα με χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και μεταφορικές υπηρεσίες που απαιτούνται από τις νέες τάσεις στον χώρο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει από καιρό αναγνωρίσει ότι δεν μπορεί να επωμιστεί το κόστος της ανάπτυξης ηλεκτρικών οχημάτων και αυτοκινήτων από μόνη της και συμφώνησε με την Toyota για να προμηθευτεί οχήματα με βενζινοκίνητα υβριδικά συστήματα.


σχετικα αρθρα