current views are: 1

22 Μαρτίου 2012
Δημοσίευση05:48

Τι τρέχει με τους αδελφούς Σαράντη;

Δεν ξέρουμε αν κατέχουν τη μυστική συνταγή της επιτυχίας. Σίγουρα όμως οι γαλατάδες από το Περιβόλι Γρεβενών, οι αδελφοί Σαράντη, οι “μνηστήρες” της Δωδώνη, οι “γαμπροί” της Ροδόπης και οι ιδιοκτήτες της Όλυμπος – Τυράς, απέδειξαν ότι άμα θέλεις κάτι πολύ όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να το αποκτήσεις.

Δημοσίευση 05:48’
αρθρο-newpost

Δεν ξέρουμε αν κατέχουν τη μυστική συνταγή της επιτυχίας. Σίγουρα όμως οι γαλατάδες από το Περιβόλι Γρεβενών, οι αδελφοί Σαράντη, οι “μνηστήρες” της Δωδώνη, οι “γαμπροί” της Ροδόπης και οι ιδιοκτήτες της Όλυμπος – Τυράς, απέδειξαν ότι άμα θέλεις κάτι πολύ όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να το αποκτήσεις.

Δεν ξέρουμε αν κατέχουν τη μυστική συνταγή της επιτυχίας. Σίγουρα όμως οι γαλατάδες από το Περιβόλι Γρεβενών, οι αδελφοί Σαράντη, οι “μνηστήρες” της Δωδώνη, οι “γαμπροί” της Ροδόπης και οι ιδιοκτήτες της Όλυμπος – Τυράς, απέδειξαν ότι άμα θέλεις κάτι πολύ όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να το αποκτήσεις. Όπερ και εγένετο. Ισχυρά μερίδια στην Ελλάδα, εργοστάσια σε Βουλγαρία και Ρουμανία και εξαγωγές ακόμη και στις ΗΠΑ.

Βέβαια για να φτάσουμε στο σήμερα προηγήθηκε μια άκρως ενδιαφέρουσα διαδρομή η οποία και κόντρες είχε με τους ισχυρούς του κλάδου όπως τους αδελφούς Φιλίππου και τον Δημήτρη Δασκαλόπουλο αλλά και με τους συνεταιριστές των Τρικάλων. Το σύστημα όμως τελικά τους έπαιξε. Όχι άδικα θα πουν κάποιοι. Και ίσως να έχουν δίκιο. Γιατί πολύ απλά και πέρα από τα κέντρα των αποφάσεων, οι γαλατάδες της Κεντρικής Ελλάδας κατάφεραν να ανατρέψουν το κατεστημένο, να τα βάλουν (;) με τους ισχυρούς του κλάδου και να κερδίσουν τους καταναλωτές. Και όλα αυτά με ένα ακριβό διάφανο μπουκάλι γάλα το οποίο κατάφερε να πείσει τους καταναλωτές ότι είναι μοναδικό.

Από τότε πολύ γάλα έχει χυθεί στην αγορά και η περίοδος των παχέων αγελάδων έχει περάσει. Λίγο η οικονομική κρίση, λίγο το γεγονός ότι το συγκεκριμένο brand έχει χάσει τη φρεσκάδα του, λίγο το μαχαίρι στα έσοδα των καταναλωτών, η ουσία είναι ότι το story πάνω στο οποίο στηρίχθηκε όλη η επικοινωνιακή πολιτική below the line έχει ξεφουσκώσει.

Γιατί οι “μικροί”, που τα έβαλαν την περασμένη δεκαετία με τους μεγάλους του κλάδου, έγιναν και ίδιοι πλέον ισχυροί. Ενηλικίωση η οποία τους άνοιξε την όρεξή και τους αύξησε τα προβλήματα. Και τώρα όπως όλοι οι ισχυροί προσπαθούν να κρατήσουν τα πρωτεία…

Ήδη οι εργασιακές σχέσεις που επιδιώκουν να επιβάλλουν στις μονάδες τους στην Ελλάδα έχουν σημάνει συναγερμό στα εργοστάσια που διατηρούν στη χώρα. Τα προβλήματα όμως στην Ελλάδα δεν σταματούν εδώ. Τα πυρά των άλλοτε φίλων και συμμάχων τους, δηλαδή της Greenpeace που τους κατηγορεί για μεταλλαγμένες ζωοτροφές, τους ανάγκασε να βγάλουν ανακοίνωση στην οποία υπενθυμίζουν στην “φίλη” οργάνωση, ότι η εταιρεία τους είναι πιστοποιημένη από τον ανεξάρτητο οργανισμό EUROCERT για τη χρήση μη μεταλλαγμένων.

Την ίδια ώρα πάντως που τα ανοικτά μέτωπα στην Ελλάδα αυξάνονται, η εταιρεία έχει αποφασίσει ότι το μεγάλο βάρος της θα το ρίξει στο εξωτερικό. Απώτερος στόχος η δημιουργία μιας οντότητας η οποία θα είναι ορατή τουλάχιστον σε επίπεδο Νότιο Ανατολικής Ευρώπης. Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν, μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, η Olympus Romania υπέγραψε επταετές δάνειο ύψους 30 εκατ. Ευρώ με την Τράπεζα Εμπορίου και Ανάπτυξης Εύξεινου Πόντου (Παρευξείνια) για τη χρηματοδότηση του νέου επενδυτικού της προγράμματος στο εργοστάσιό της στο Μπράσοβ. Στόχος της νέας επένδυσης μεταξύ των άλλων η στήριξη των εξαγωγών σε Βουλγαρία και Ελλάδα!!


Κάτι δεν πάει καλά;
Ναι, σωστά διαβάσατε…

Γιώργος Παλαιολόγος 


σχετικα αρθρα