Την ανταμοιβή και των καταθετών πελατών της, μέσα από οποιοδήποτε καταθετικό λογαριασμό διατηρούν –τρεχούμενο, μισθοδοσίας, σύνταξης, ταμιευτηρίου-, σχεδίασε και εφαρμόζει ήδη η Eurobank EFG μέσω του Προγράμματος επιβράβευσης «Επιστροφή»
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι πελάτες της Eurobank χρησιμοποιώντας, αντί για μετρητά, τη χρεωστική κάρτα του λογαριασμού τους, κερδίζουν ευρώ Επιστροφής για κάθε καθημερινή τους συναλλαγή.  


Ειδικότερα, από τις αρχές Μαρτίου όλοι οι καταθετικοί λογαριασμοί –τρεχούμενοι, μισθοδοσίας, σύνταξης, ταμιευτηρίου – συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Επιστροφή και επιβραβεύουν με  ευρώ τους πελάτες που κάνουν τις αγορές τους με τη χρεωστική τους κάρτα. Οι αγορές με την χρεωστική κάρτα πραγματοποιούνται με απευθείας χρέωση του καταθετικού λογαριασμού που έχει επιλέξει ο πελάτης.


Συγκεκριμένα, κάθε φορά που ο κάτοχος λογαριασμού  Eurobank επιλέγει να  πληρώσει για τις καθημερινές του αγορές με τη χρεωστική του κάρτα αντί για μετρητά, κερδίζει ευρώ τα οποία μπορεί να εξαργυρώσει σε επόμενη αγορά του, πληρώνοντας λιγότερο ή και καθόλου σε μία από τις 4.000 επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Επιστροφή.
 

Οσο περισσότερο χρησιμοποιεί ο πελάτης τη χρεωστική του κάρτα τόσο μεγαλύτερο κέρδος σε ευρώ έχει, με αποτέλεσμα να μειώνει δραστικά το κόστος των καθημερινών του αγορών, είτε πρόκειται για τη βενζίνη του, για τα ψώνια του στο σουπερμάρκετ ή ακόμη και τη διασκέδασή του. Επιπλέον η Eurobank διπλασιάζει τα ευρώ που θα συγκεντρώσουν οι πελάτες από τις αγορές με την χρεωστική τους κάρτα μέχρι και  τις 31/5/2012.
 

Η ενημέρωση για τα  ευρώ που έχει κερδίσει ο πελάτης γίνεται εύκολα, άμεσα και με πολλούς τρόπους. Από το αντίγραφο κίνησης του καταθετικού του λογαριασμού, την απόδειξη που εκδίδει το μηχάνημα αποδοχής καρτών τη στιγμή της αγοράς, τη διεύθυνση www.epistrofi-eurobank.gr, το κινητό του μέσω της νέας εφαρμογής Επιστροφή app για smartphones καθώς και από το Europhone Banking.
 

Στόχος της Τράπεζας είναι να συνεχίσει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών της στηρίζοντας έμπρακτα τα νοικοκυριά στην καθημερινότητά τους και ενισχύοντας ταυτόχρονα την προσπάθεια αποταμίευσης σ’ αυτή την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία.