Οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου της Heineken, της τρίτης μεγαλύτερης ζυθοποιίας στον κόσμο, ξεπέρασαν τις προσδοκίες, καθώς αυξήθηκε η κατανάλωση μπύρας στην ανατολική Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή. 


Αύξηση κατά 4,7% παρουσίασαν οι ενοποιημένες οργανικές πωλήσεις μπύρας, σε σχέση με έναν χρόνο πριν, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας. 


Όπως μεταδίδει το Bloomberg, οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 2%. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 6,8%, από 2,8 που αναμενόταν. 


Η ενίσχυση των επενδύσεων σε ορισμένες χώρες και η αύξηση του κόστους της μπύρας οδήγησαν σε ήπια πτώση τα κέρδη προ φόρων και τόκων, χωρίς τις πωλήσεις και τις εξαγορές. 


Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, κρατήθηκε ποσό απομείωσης 23 εκατ. ευρώ, που σχετίζεται με τη διάθεση κινεζικής ζυθοποιίας. 


Οι πωλήσεις «ήταν πολύ καλύτερες απ' ότι αναμενόταν στην Αφρική και την ανατολική Ευρώπη», δήλωσε η αναλυτής της UBS, Melissa Earlam, στο Bloomberg.