Προς ανατολάς στρέφουν το ενδιαφέρον τους οι Έλληνες επιχειρηματίες. Όχι, ο στόχος των εταιρειών -ένδυσης και υπόδησης για την περίσταση- δεν είναι η μακρινή Κίνα, αλλά η Ορθόδοξη Ρωσία. Στη Μόσχα λοιπόν βρέθηκαν πριν από μικρό χρονικό διάστημα 15 ελληνικές εταιρείες αναζητώντας επενδυτές για επέκταση τους στην Ρωσική Αρκούδα.  Το μοντέλο συνεργασίας, περιλαμβάνει την ανάθεση master franchise σε ντόπιο επιχειρηματία, με στόχο την ανάπτυξη του brand σε μια αγορά η οποία σύμφωνα με τους πιο μετριοπαθείς υπολογισμούς αναμένεται φέτος να καταγράψει ανάπτυξη της τάξεως του 15% όταν στην Ελλάδα η πτώση υπερβαίνει το 20%!

Υπό αυτά τα δεδομένα 15 γνωστά ελληνικά ονόματα του χώρου της ένδυσης και της υπόδησης έδωσαν το παρών στην έκθεση CPM Moscow, και “έκλεισαν” σημαντικές συμφωνίες. Μεταξύ των τυχερών τα σήματα Man&Manetti αλλά και η Nina Frances της εταιρείας Leonard's.   

Εκτός από τα εν λόγω σήματα το παρών έδωσαν από τον κλάδο των ανδρικών ενδυμάτων η Bluegreen από τον κλάδο των γυναικείων ενδυμάτων οι C-Throu, Zic Zac, η εταιρεία Νίκος Γ. Πόλης με το σήμα BATIDA, η George Stamatis, η Mat Fashion, η εταιρεία Λ. Μπατής Α.Ε. και από το χώρο των πλεκτών η Staff S.A. Denim Production Factory. Στην έκθεση συμμετείχαν επίσης η Frangos Nikolas, η Lapin House - St Papaioannou, η Alouette, η Mini Raxevsky, η Matou France και η Energiers. 

Μπορεί το ελληνικό ένδυμα να κάνει μια επιτυχημένη απόβαση στη χώρα της αρκούδας; Σίγουρα πολύ λίγοι πίστευαν πριν μερικά χρόνια την οικογένεια Κουτσολιούτσου, όταν ξεκινούσε το άνοιγμα των Folli Follie στην Κίνα και την αγορά της Άπω Ανατολής. Σήμερα όμως οι Έλληνες επιχειρηματίες θεωρούνται οι πρεσβευτές της χώρας μας στην Ασία. Γιατί λοιπόν, να μην γίνει ένα αντίστοιχο βήμα στην φίλη και σύμμαχο Ρωσία. Οι επιχειρηματίες του ενδύματος δεν είναι βέβαια οι πρώτοι που επιχειρούν απόβαση στη Ρωσία. Έχουν προηγηθεί πολλοί άλλοι, και το ελληνορωσικό εμπορικό επιμελητήριο αριθμεί σήμερα πάνω από 240 μέλη.  


Γ.Π.