current views are: 1

26 Απριλίου 2012
Δημοσίευση08:45

«Χάλκινο» για τη LeasePlan Hellas

Την τρίτη θέση στο διαγωνισμό Best Workplaces 2012 κατέλαβε η εταιρεία LeasePlan Hellas, ως αναγνώριση της μέριμνας και της πολιτικής κινήτρων και επιβράβευσης που εφαρμόζει στον τομέα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού.

Δημοσίευση 08:45’
αρθρο-newpost

Την τρίτη θέση στο διαγωνισμό Best Workplaces 2012 κατέλαβε η εταιρεία LeasePlan Hellas, ως αναγνώριση της μέριμνας και της πολιτικής κινήτρων και επιβράβευσης που εφαρμόζει στον τομέα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού.

Την τρίτη θέση στο διαγωνισμό Best Workplaces 2012 κατέλαβε η εταιρεία LeasePlan Hellas, ως αναγνώριση της μέριμνας και της πολιτικής κινήτρων και επιβράβευσης που εφαρμόζει στον τομέα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού.

Στην τελετή απονομής, που πραγματοποιήθηκε σε ξενοδοχείο της Αθήνας, η εταιρεία  βραβεύθηκε στην κατηγορία των επιχειρήσεων που απασχολούν από 50 έως 250 εργαζομένους.
Ο κ. Φίλιππος Ζαγοριανάκος, Διευθύνων Σύμβουλος της LeasePlan Hellas, ο οποίος παρέλαβε το βραβείο, απέδωσε το βραβείο στους εργαζομένους της εταιρείας και σημείωσε σχετικά: «Οι άνθρωποί μας αποτελούν το σημαντικότερο κεφάλαιο της εταιρείας μας, γι’ αυτό τον λόγο η σημερινή διάκριση, σε ένα τόσο αξιόπιστο θεσμό όπως τα Best Workplaces, μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους. Στην LeasePlan Hellas τηρούμε τη δέσμευσή μας για τη δημιουργία και διατήρηση ενός άριστου εργασιακού περιβάλλοντος, το οποίο διέπουν αξίες όπως ο σεβασμός, η δέσμευση, η εμπιστοσύνη και η ειλικρίνεια και η συντροφικότητα. Θα συνεχίσουμε την προσπάθειά μας, με στόχο τη συνεχή βελτίωση, σε πείσμα των καιρών και του ιδιαίτερα απαιτητικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος.»

Υπενθυμίζεται ότι η Leaseplan δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2003. Σήμερα, το σύνολο των οχημάτων σε χρονομίσθωση που διαχειρίζεται φθάνει τα 10.312, εξυπηρετώντας περισσότερους από 1.000 πελάτες. Το ανθρώπινο δυναμικό της LeasePlan Ελλάς αποτελείται από 60 εργαζομένους και έχει επιβραβευθεί για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει με υψηλότατο δείκτη (TRI*M Index 84) στην Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών (Customer Satisfaction Survey). Η εταιρεία σημειώνει σημαντική ανάπτυξη, η οποία αποτυπώνεται και στα οικονομικά αποτελέσματά της , καθώς εμφάνισε άνοδο 13,5% του τζίρου της για το 2011.


σχετικα αρθρα