Τη δυνατότητα χρησιμοποίησης του κινητού τηλεφώνου για τη διαδικασία πώλησης ασφαλιστικών προγραμμάτων και για την υποστήριξη των ασφαλιστικών εργασιών της εταιρείας προωθεί η Interamerican μέσω της νέας της εφαρμογής, «askme mobile». 

 

Μέσω αυτής οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι της Interamerican και οι συνεργαζόμενοι μεσίτες-πράκτορες θα μπορούν από το κινητό τους τηλέφωνο: 

 

  • Να τιμολογούν, να εκδίδουν και να αποστέλλουν ηλεκτρονικά όλα τα προγράμματα γενικών ασφαλίσεων
  • Να έχουν πρόσβαση στα συμβόλαια, να παρακολουθούν τις εισπράξεις και τις ακυρώσεις όλων των κλάδων, καθώς και τις λήξεις συμβολαίων ζωής
  • Να ενημερώνουν τους πελάτες τους για ιατρούς, τα διαγνωστικά κέντρα και τα νοσηλευτήρια του δικτύου Υγείας της Interamerican, για τα συνεργαζόμενα συνεργεία αυτοκινήτου για να παρέχουν υποστήριξη.


Ο γενικός διευθυντής πωλήσεων και marketing του ομίλου, Γιώργος Μαυρέλης, σημείωσε ότι μέσω της νέας αυτής κίνησης κερδίζεται χρόνος, μειώνεται κόστος και αποκτάται ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.