Η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών στο πλαίσιο της προώθησης της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Ν. 3979/2011) και της εξασφάλισης της διαλειτουργικότητας των Πληροφοριακών Συστημάτων των Φορέων του Δημοσίου, ανέπτυξε νέα υπηρεσία Διαδικτύου (Web Service) Πληροφοριών Μητρώου. Η υπηρεσία αυτή, η οποία λειτουργεί ήδη πιλοτικά με τρεις φορείς υπουργείων, δίνει τη δυνατότητα στους φορείς του Δημοσίου Τομέα να αναζητούν και λαμβάνουν στοιχεία Μητρώου για Φυσικά και Μη Φυσικά Πρόσωπα.
Η Υπηρεσία Διαδικτύου Πληροφοριών Μητρώου δίνει τη δυνατότητα αναζήτησης στοιχείων με βάση είτε τον ΑΦΜ (Αριθμό Φορολογικού Μητρώου), είτε τον ΑΔΤ (Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας), είτε το Ονοματεπώνυμο.

Οι πληροφορίες που παρέχει η υπηρεσία είναι:
• τα βασικά στοιχεία του φορολογούμενου (φυσικού ή μη φυσικού Προσώπου)
• τα στοιχεία επικοινωνίας (διεύθυνση – τηλέφωνο)
• ο εμπορικός τίτλος της επιχείρησης, καθώς και οι δραστηριότητές της
• άλλα πρόσθετα στοιχεία επιχειρήσεων (φυσικών και μη φυσικών προσώπων) όπως, τα μέλη επιχειρήσεων μη φυσικών προσώπων, τα στοιχεία εκπροσώπων, οι συμμετοχές κ.α.