Οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες κάθε βράδυ αδειάζουν τους λογαριασμούς τους προκειμένου να γλιτώσουν την τυχόν έξοδο της Ελλάδας από την Ευρωζώνη και την υποτίμηση του ενιαίου νομίσματος!

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Telegraph, ο διαφημιστικός κολοσσός της WPP, ο όμιλος ειδών καθημερινής χρήσης Reckitt Benckiser και η εταιρεία ποτών Diageo, είναι ανάμεσα στις πολυεθνικές που αδειάζουν κάθε βράδυ τους λογαριασμούς τους, φοβούμενοι την πιθανή έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ και τη μετατροπή των ευρώ σε δραχμές.


Ο Martin Sorrell, διευθύνων σύμβουλος της WPP επιβεβαιώνει ότι ο όμιλος του παράλληλα μετατρέπει όσα ευρώ δεν είναι αναγκαία για τη λειτουργία του σε δολάρια και άλλα ασφαλή νομίσματα, για να μειώσει το ρίσκο.


Βάσει του δημοσιεύματος σε μια εποχή όπου η Ελλάδα θα μπορούσε να δει την έξοδο από το ευρώ και να επαναφέρει την δραχμή, τότε ο σχεδιασμός έκτακτης ανάγκης προχωρά παραπέρα από την απλή μείωση της έκθεσης στο ενιαίο νόμισμα που έχει στο λογαριασμό του.


Σε δηλώσεις του ο Simon Collins, πρόεδρος της KMPG, αναφέρει ότι μια σειρά εταιρειών έχουν αναλάβει να συμβουλέψουν τις μεγάλες πολυεθνικές για τη διαχείριση τέτοιων κινδύνων. «Πολλές εταιρείες ένιωθαν έως τώρα ότι δεν έχουν προετοιμαστεί αρκετά, όμως, τις τελευταίες δύο εβδομάδες, άρχισαν να ετοιμάζουν εντατικά τα σχέδια αντιμετώπισης έκτακτου κινδύνου» λέει.