Διατήρηση της κερδοφορίας και την τρέχουσα χρήση εκτιμά ότι θα επιτύχει η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) παρά την αβεβαιότητα για την πορεία της διεθνούς οικονομίας και την παρατεταμένη ύφεση της ελληνικής οικονομίας.
Στη διάρκεια παρουσίασης της πορείας του Λιμένος προς τα μέλη της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ κ. Γιώργος Ανωμερίτης τόνισε ότι «με τη στρατηγική μας κάνουμε για τρίτη συνεχή χρονιά κερδοφόρο τον Ο.Λ.Π. Α.Ε., υποστηρίζουμε κάθε μεταρρύθμιση στα πλαίσια του θεσμικού ευρωπαϊκού μοντέλου λιμενικής βιομηχανίας, καθιστούμε τον Πειραιά κέντρο Πολιτισμού και Τουρισμού βάσει ενός συγκεκριμένου επιχειρηματικού αναπτυξιακού σχεδίου».


Ειδικότερα, η Διοίκηση αναφέρθηκε στα σημαντικότερα γεγονότα και δράσεις που έλαβαν χώρα στη διάρκεια του 2011 με κυριότερα σημεία την επέκταση του Προβλήτα Car Terminal του Ν.Ικονίου, την υπογραφή σύμβασης συνεργασίας με την MSC τη δεύτερη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία του κλάδου παγκοσμίως, την πλήρη λειτουργία του Προβλήτα Ι του ΣΕΜΠΟ, την υπογραφή φιλικής διευθέτησης μεταξύ ΣΕΠ (COSCO) και ΟΛΠ επί θεμάτων της Σύμβασης Παραχώρησης, την σημαντική αύξηση (35%) των επιβατών της κρουαζιέρας, καθώς και την έκδοση υπουργικών αποφάσεων για ένταξη νέων μεγάλων έργων στο ΕΣΠΑ.


Συγκεκριμένα στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων η πτωτική πορεία του εγχώριου φορτίου αντισταθμίζεται από την αύξηση του διεθνούς transit φορτίου. Η διοίκηση συνεχίζει τις προσπάθειες για την προσέλκυση παλαιών και νέων πελατών. Κατά το α’ τρίμηνο του 2012 διακινήθηκαν 166.000 TEU’s, έναντι 113.990 TEU’s στο αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.


Όσον αφορά στην Κρουαζιέρα, στο λιμάνι του Πειραιά αναμένεται να αφιχθούν 850 κρουαζιερόπλοια κατά το 2012, που σημαίνει ότι η κίνηση διατηρείται σε υψηλά επίπεδα.


Στον τομέα των αυτοκινήτων, ολοκληρώθηκαν τα έργα αναβάθμισης και αύξησης της δυναμικότητας του Σταθμού, που σε συνδυασμό με τη συντονισμένη επαφή με την πελατεία, αναμένεται να οδηγήσoυν σε περαιτέρω αύξηση των κινήσεων transit.


Ο ΟΛΠ τόσο για τη στήριξη της κρουαζιέρας, όσο και για λόγους εταιρικής κοινωνικής ευθύνης προχωράει στη δημιουργία της Πολιτιστικής Ακτής Πειραιά, για τη χρηματοδότηση της οποίας υπογράφτηκε Μνημόνιο Συνεργασίας με την Περιφέρεια Αττικής.