ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση των διαδικτυακών παραγγελιών το 2011
Το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που κατά το Α ́ τρίμηνο του 2011 πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές ανέρχεται στο 23,6%, σύμφωνα με έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ.
Το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που κατά το Α ́ τρίμηνο του 2011 πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές ανέρχεται στο 23,6%, σύμφωνα με έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ.
Το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που κατά το Α ́ τρίμηνο του 2011 πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές ανέρχεται στο 23,6%, σύμφωνα με έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ.
Παρατηρείται αύξηση κατά 28,3% σε σχέση με το 2010, ενώ για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα 2009 – 2010 η αύξηση ήταν χαμηλότερη ,(13,6%). Ο μέσος ετήσιος ρυθμός μεταβολής των αγορών μέσω του διαδικτύου, για την πενταετία 2007 – 2011, ανέρχεται στο 16,4%. Την τελευταία τριετία, το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που έχει δηλώσει ότι δεν έχει πραγματοποιήσει ποτέ αγορές ή παραγγελίες αγαθών μέσω του διαδικτύου ανέρχεται σε 76,3% το 2009, σε 70,9% το 2010 και σε 63,9% το 2011
Αναλύοντας το προφίλ όσων πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές / παραγγελίες προκύπτει ότι το 60,7% είναι άνδρες και το 39,3% γυναίκες. Ένα μεγάλο μέρος όσων πραγματοποιούν ηλεκτρο- νικές αγορές ανήκει στην ηλικιακή ομάδα 25 – 34 ετών (38,5% του συνόλου). Όσον αφορά στο μορφωτικό επίπεδο, οι χρήστες με υψηλό μορφωτικό επίπεδο (απόφοιτοι ΤΕΙ/ΑΤΕΙ, ΑΕΙ ή με μεταπτυχιακές σπουδές) ανέρχονται στο 53,5% και οι μέσου μορφωτικού επιπέδου (απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ινστιτούτων επαγγελματικής κατάρτισης) στο 39,6%
Με ελάχιστες εξαιρέσεις, σχεδόν όλες οι κατηγορίες των προϊόντων ή υπηρεσιών που αγοράστη- καν ή παραγγέλθηκαν από το διαδίκτυο παρουσιάζουν αύξηση, σε σχέση με το 2010.
Τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που αγοράστηκαν ή παραγγέλθηκαν περισσότερο από το διαδίκτυο για προσωπική χρήση και παρουσίασαν σημαντική αύξηση κατά τη χρονική περίοδο Απρίλιος 2010 – Μάρτιος 2011 σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του προηγούμενου έτους, είναι:
• οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες όπως εισιτήρια, ενοικίαση αυτοκινήτου κλπ. (40,9%),
• οι υπηρεσίες διαμονής σε καταλύματα (36,1%),
• τα είδη ένδυσης και υπόδησης – αθλητικά είδη (32,5%),
• τα εξαρτήματα και ο περιφερειακός εξοπλισμός (hardware) ηλεκτρονικών υπολογιστών (27,8%).
Μεγαλύτερη αύξηση, κατά 126,1%, όμως πολύ μικρή συμμετοχή, έχει καταγραφεί στα είδη διατροφής – είδη παντοπωλείου καθώς και στις υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών (συνδρομές συνδρο- μητικής τηλεόρασης –Nova–, συνδρομές ευρυζωνικής σύνδεσης, λογαριασμοί κινητού ή σταθερού τηλεφώνου, καταβολή χρημάτων σε προπληρωμένη τηλεφωνική κάρτα κλπ.), κατά 115,9%.
Τα είδη που οι αγορές / παραγγελίες τους καταγράφουν μείωση είναι:
• το υλικό ηλεκτρονικής εκμάθησης, κατά 25,9%,
• το λογισμικό ηλεκτρονικών υπολογιστών (εξαιρουμένων computer games και video
games) και αναβαθμίσεις αυτών, κατά 16,7%,
• τα βιβλία (σε ηλεκτρονική ή μη μορφή), τα περιοδικά και οι εφημερίδες, κατά 13,7%,
• οι ηλεκτρονικές συσκευές (βιντεοκάμερες, φωτογραφικές μηχανές, κινητά τηλέφωνα,
τηλεοράσεις, DVDs κλπ.), κατά 12,6%.
Παρατηρείται ότι το 66,5% των καταναλωτών επιλέγει να κάνει τις ηλεκτρονικές αγορές του από εγχώριες επιχειρήσεις, ενώ το 41,3% από άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το 24,4% από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.
ολες οι ειδησεις
- Χαμός μεταξύ Αντώναρου – Στέφου στην εκπομπή One Talk: «Είστε ακροδεξιός» – «Γίνατε Συριζαίος της πλάκας τώρα στα γεράματα»
- Γάζα: Άγριο λιντσάρισμα σε πατέρα ομήρου της Χαμάς (Πολύ σκληρό βίντεο)
- Δημοσκόπηση Metron Analysis: Αυτές είναι οι «κίτρινες κάρτες» για την κυβέρνηση – Σαρώνουν εγκληματικότητα και διαφθορά
- Europa Conference League: Δεν τα κατάφερε ο ΠΑΟΚ – Γνώρισε δεύτερη ήττα στην Τούμπα από την Μπριζ και είπε αντίο στη διοργάνωση (Βίντεο)
Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr