Μία νέα διάκριση έλαβε η Coca-Cola Τρία Έψιλον με την Amita στην ετήσια πανελλαδική έρευνα Famous Brands που διενεργείται από την Tradelink Reputation Research and Consultancy.

Η Αmita κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία της όπως ψηφίστηκε αυθόρμητα από τους καταναλωτές μέσω της προηγμένης ψηφιακής πλατφόρμας έρευνας DigiPoll® ως μία από τις πιο αναγνωρίσιμες μάρκες. Η συγκεκριμένη έρευνα βασίζεται στη διεθνή μεθοδολογία μέτρησης φήμης του Διεθνούς Οργανισμού Reputation Institute και πραγματοποιείται στην Ελλάδα τα τελευταία 7 χρόνια.


Η έρευνα Famous Brands ξεχωρίζει ανάμεσα στις διακρίσεις που έχει συγκεντρώσει η Amita όλα αυτά τα χρόνια, καθώς είναι ο μοναδικός θεσμός που οι καταναλωτές επιλέγουν αυθόρμητα τις μάρκες με την καλύτερη φήμη ανά κατηγορία προϊόντος.


Η Coca-Cola Τρία Έψιλον βρίσκεται πάντα στην κορυφή της προϊοντικής καινοτομίας με μια επιτυχημένη πορεία 43 χρόνων στην ελληνική αγορά, επενδύοντας με συνέπεια και συνέχεια στους τομείς της έρευνας και της ανάπτυξης. Κινούμενη σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον και έχοντας την καινοτομία σαν βασικό πυλώνα της στρατηγικής της σε όλους τους τομείς, η Amita επηρεάζει τις προϊόντικές εξελίξεις στην αγορά χυμού πάντα ανταποκρινόμενη στις τάσεις και απαιτήσεις των καταναλωτών. Με αυτό τον τρόπο, έχει κατορθώσει να οικοδομήσει μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με τον Έλληνα καταναλωτή, η οποία πηγάζει από την άριστη ποιότητα των προϊόντων της και εξασφαλίζεται από τις πλέον σύγχρονες διαδικασίες παραγωγής και συσκευασίας.


Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η βράβευση της Amita από τους ίδιους τους καταναλωτές αποτελεί για την Coca-Cola Τρία Έψιλον τη σημαντικότερη αναγνώριση των επιλογών της αλλά και ευθύνη για το μέλλον.