Μικρή αύξηση σημείωσε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη χώρα μας, διατηρώντας ωστόσο χαμηλό επίπεδο, φτάνοντας τις 43 μονάδες από 60 μονάδες που είναι η βάση.

 

Σύμφωνα με την έρευνα της Nielsen, οι έλληνες καταναλωτές θεωρούν ότι η κρίση θα παραταθεί και στους επόμενους μήνες, με το εισόδημα τους να έχει μειωθεί σε σημαντικό βαθμό.

 

Παράλληλα, όπως παρατηρεί η έρευνα, η ανεργία έχει φτάσει σε πρωτοφανή επίπεδα, καθώς οι εργασιακές προοπτικές είναι αυτές που ανησυχούν ιδιαίτερα τους Έλληνες.

 

Σχεδόν 4 στους 10 Έλληνες δηλώνουν πως δεν τους περισσεύουν καθόλου χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών του αναγκών.

 

Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες χώρες, οι πιο απαισιόδοξοι του κόσμου φαίνεται ότι είναι οι Ούγγροι με 30 μονάδες, οι Πορτογάλοι με 40 μονάδες και οι Ιταλοί με 41 μονάδες.

 

Στον αντίποδα, η Ασία και η Μέση Ανατολή φαίνεται ότι είναι οι πιο αισιόδοξοι, με την Ινδονησία να καταγράφει ρεκόρ αισιοδοξίας, στις 120 μονάδες, ενώ ακολοθούν η Ινδία με 119 μονάδες και οι Φιλιππίνες με 116 μονάδες.