Η εμπιστοσύνη των αλβανών καταναλωτών στην οικονομία το β' τρίμηνο του 2012 υποχώρησε κατά 1,3 μονάδες, σε σύγκριση με την τελευταία εκτίμηση, σύμφωνα με την New Central Bank.


Ο δείκτης κατέγραψε τις σκέψεις των αλβανών καταναλωτών ως προς την οικονομία σε τρεις βασικούς τομείς, τις μεγάλες δαπάνες, τις αποταμιεύσεις και τις γενικές προσδοκίες από την οικονομία.
 

Τα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν από το Εθνικό Ινστιτούτο Στατιστικής, INSTAT, δείχνουν ότι η οικονομία συρρικνώθηκε κατά 0,2 τοις εκατό το πρώτο τρίμηνο του έτους λόγω της κρίσης χρέους της ευρωζώνης.
 

Οι χειρότερες επιδόσεις της οικονομίας ήταν στους τομείς της βιομηχανίας, των κατασκευών και των τηλεπικοινωνιών.