Με όχημα την καινοτομία Εν Ελλάδι, η Creta Farms παρουσιάζει για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά δύο νέα προϊόντα, χωρίς συντηρητικά και με μειωμένη περιεκτικότητα σε αλάτι. 

 

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για τη νέα γενιά αλλαντικών, Καπνιστό Φιλέτο Γαλοπούλας και Ψητό Φιλέτο Κοτόπουλο, τα οποία συμπληρώνουν τη σειρά Εν Ελλάδι της εταιρίας, η οποία πλέον αριθμεί 34 κωδικούς. 


Τα νέα αυτά προϊόντα αποτελούν την απάντηση της κρητικής εταιρίας στην απαίτηση του καταναλωτή για ξεχωριστές διατροφικές προτάσεις με άριστες πρώτες ύλες, χωρίς συντηρητικά και με μειωμένο αλάτι. 

 

Τα νέας γενιάς αλλαντικά της Creta Farms πληρούν τα εν λόγω χαρακτηριστικά, καθώς δεν έχουν συντηρητικά, χαρακτηρίζονται από μειωμένη περιεκτικότητα σε αλάτι κατά 40% και έχουν μόλις 3% λιπαρά, από τα οποία τα 2% προέρχονται από την προσθήκη εξαιρετικού παρθένου ελαιόλαδου – βασικό χαρακτηριστικό της σειράς προϊόντων Εν Ελλάδι. 


H Creta Farms για την παρασκευή της καπνιστής γαλοπούλας και του ψητού κοτόπουλου επιλέγει τα καλύτερα κομμάτια κρέατος, τα οποία μαρινάρονται ελαφρά σε εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο με μυρωδικά Κρήτης και στη συνέχεια καπνίζονται ή αντίστοιχα ψήνονται σε υψηλή θερμοκρασία. 


Με τον τρόπο αυτό, το προϊόν επωφελείται από τις φυσικές συντηρητικές ιδιότητες του ελαιολάδου και έχει χαμηλά επίπεδα υγρασίας. Αυτό, σε συνδυασμό με τη φυσική μέθοδο της διπλής παστερίωσης (υψηλή υδροστατική πίεση) η οποία εφαρμόζεται ακολούθως, διαμορφώνει περιβάλλον μη φιλικό για την ανάπτυξη παθογόνων μικροοργανισμών, με αποτέλεσμα να μην απαιτείται η χρήση συντηρητικών, και οι ανάγκες προσθήκης αλατιού να είναι περιορισμένες. 


Η γεύση ενισχύεται με το μαρινάρισμα των εκλεκτών κομματιών κρέατος σε εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο και την παρουσία της ρίγανης, του δεντρολίβανου και του δίκταμου, καθιστώντας τη νέα σειρά προϊόντων Εν Ελλάδι πολύ γευστική. 


Ο Πρόεδρος της εταιρίας, κ. Εμμανουήλ Δομαζάκις δήλωσε σχετικά
: «Από το 2001, όταν δημιουργήσαμε και παρουσιάσαμε τα προϊόντα Εν Ελλάδι, τηρούμε με συνέπεια τη δέσμευσή μας στο καταναλωτικό κοινό για ανάπτυξη της σειράς και στήριξη της αγοράς με νέους κωδικούς. Δεν επαναπαυόμαστε στην καινοτομία Εν Ελλάδι, αλλά την εξελίσσουμε. Με αυτό τον τρόπο αντιστεκόμαστε στην παρούσα δυσχερή οικονομική κατάσταση που επικρατεί στη χώρα μας και ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Η νέα γενιά αλλαντικών Εν Ελλάδι, Καπνιστό Φιλέτο Γαλοπούλας και Ψητό Φιλέτο Κοτόπουλο αποτελούν το αποτέλεσμα αυτής της στρατηγικής επιλογής και την απάντηση της εταιρίας μας στην απαίτηση των καταναλωτών για πιο υγιεινό τρόπο ζωής στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής». 

 

Οι νέοι κωδικοί Εν Ελλάδι διατίθενται στα super market και σε ειδικές τιμές γνωριμίας, με τη χρήση κουπονιού έως το τέλος Αυγούστου.