Την πρόθεσή του να προχωρήσει στην απόλυση 651 μελών του προσωπικού του έκανε γνωστή ο αυστραλιανός τηλεπικοινωνιακός οργανισμός Telstra. Επίσης, ανακοίνωσε ότι πρόκειται να κλείσει δύο τηλεφωνικά κέντρα εξυπηρέτησης πελατών. 

 

«Στους τελευταίους δώδεκα μήνες, μειώθηκαν κατά 20% οι κλήσεις που δεχόμαστε από τους πελάτες μας» ανακοίνωσε η Telstra, τονίζοντας ότι θα κλείσει τα τηλεφωνικά της κέντρα εξυπηρέτησης πελατών στο Λίσμορ και το Τάουνσβιλ.

 

Σύμφωνα με την εταιρεία, η μείωση των τηλεφωνημάτων οφείλεται στο ότι «ένα ολοένα αυξανόμενο ποσοστό πελατών προτιμούν να αυτοεξυπηρετούνται μέσω του διαδικτύου».