Κατά 8,4% αυξήθηκαν τα κέρδη της Hellas Online το α΄εξάμηνο του 2012, σε σχέση με το α' εξάμηνο του 2011, και ανήλθαν στα 122,7 εκατ. ευρώ από 113,3 εκατ. ευρώ. 

 

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) για το α΄ εξάμηνο του 2012 σημείωσαν αύξηση 3% και διαμορφώθηκαν στα €33,6 εκατ., σε σύγκριση με € 32,6 εκατ. το α΄ εξάμηνο του 2011.

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του 2012 και τις πρόσφατες εξελίξεις, ο Διευθύνων Σύμβουλος της hellas online κ. Αντώνης Κεραστάρης τόνισε: «Οι συνεχιζόμενες καλές επιδόσεις στα οικονομικά μεγέθη της hellas online ενισχύουν την ισχυρή θέση της εταιρείας στην αγορά των τηλεπικοινωνιών. Σε ένα από τα πιο δύσκολα εξάμηνα που βίωσε ποτέ η ελληνική αγορά λόγω των οικονομικών και πολιτικών συνθηκών, η εταιρεία μας εμφάνισε αύξηση εσόδων, λειτουργικής κερδοφορίας, συνδρομητών και ισχυρά θετικές ταμειακές ροές που χρησιμοποιήθηκαν για μείωση του τραπεζικού δανεισμού. Παράλληλα, συνεχίζοντας να επενδύουμε σε υποδομές και τεχνολογία, η hellas online ξεκίνησε πρώτη την εμπορική διάθεση ολοκληρωμένων υπηρεσιών cloud που στηρίζουν τις ελληνικές επιχειρήσεις».

 

Η συνολική LLU πελατειακή βάση της εταιρίας στο τέλος του α΄ εξαμήνου του 2012 ανήλθε σε 487.513 πελάτες, αύξηση 12,0 % σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο, και εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς 28%.

 

Οι αποσβέσεις μειώθηκαν στα € 32,7 εκατ. για το α΄ εξάμηνο του 2012 από € 33,6 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο, γεγονός το οποίο σε συνδυασμό με την υψηλότερη λειτουργική κερδοφορία οδήγησε σε περιορισμό των ζημιών προ φόρων σε € -7,9 εκατ. το α΄ εξάμηνο του 2012 από € -8,6 εκατ. το αντίστοιχο εξάμηνο του 2011.

Οι λειτουργικές ταμειακές ροές ανήλθαν σε € 30,3 εκατ. για το α΄ εξάμηνο του 2012 από € 24,8 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η βελτίωση των ταμειακών ροών επέτρεψε την μείωση του καθαρού τραπεζικού δανεισμού στα € 172,8 εκατ. για το α΄ εξάμηνο του 2θ12 από € 180,9 εκατ. στο τέλος του 2011.

Ο δείκτης καθαρού δανεισμού προς κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) συνεχίζει να μειώνεται σε σχέση με τις προηγούμενες περιόδους και διαμορφώνεται στο 2,6χ. (σε ετήσια βάση).

 

Επενδύσεις


Οι επενδύσεις της εταιρείας το α΄ εξάμηνο του 2012 ανήλθαν σε € 6,7 εκατ., ενώ έφτασαν συνολικά τα € 389,3 εκατ. από τις αρχές του 2006, υποστηρίζοντας την ανάπτυξη του ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών, τη βελτιστοποίηση των τεχνολογικών συστημάτων εξυπηρέτησης πελατών καθώς και τη συνεχιζόμενη αναβάθμιση της διασύνδεσης με το εξωτερικό, και της συνολικής χωρητικότητας. Σημειώνεται ότι τον Ιούλιο η hellas online έγινε ο πρώτος πάροχος στην Ελλάδα που αναβάθμισε το δίκτυο του με 100 Gigabit, περνώντας στην επόμενη γενιά ταχυτήτων που διασφαλίζουν υψηλότερες ταχύτητες και καλύπτουν την αυξανόμενη ανάγκη για μεγαλύτερη χωρητικότητα στο διαδίκτυο

Σήμερα, το ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών της εταιρίας εκτείνεται σε πάνω από 4.173 χιλιόμετρα πανελλαδικά, παρέχοντας πρόσβαση σε 72% των γραμμών του ΟΤΕ με 318 συνεγκαταστάσεις σε κόμβους του ΟΤΕ.


Πρόσφατες Εξελίξεις

Η Hellas Online παρουσίασε πρώτη στην Ελλάδα τη νέα ολοκληρωμένη υπηρεσία hol cloud για επιχειρήσεις. Με τις υπηρεσίες hol cloud οι επιχειρήσεις έχουν πλέον τη δυνατότητα να επιλέγουν για την εξυπηρέτηση των ΙΤ αναγκών τους πόρους υποδομής και υπολογιστικής ισχύος, πληρώνοντας μόνο για τις υπηρεσίες που πραγματικά χρειάζονται, με απόλυτη ασφάλεια των δεδομένων τους και με εύκολη διαχείριση μέσω μιας ενιαίας διαχειριστικής πλατφόρμας. Ταυτόχρονα, οι επιχειρήσεις διασφαλίζουν τη συνολική τους κάλυψη, τόσο για τις υπηρεσίες πληροφορικής όσο και για τα τηλεπικοινωνιακά τους κυκλώματα πρόσβασης, από έναν και μόνον πάροχο με μία ενιαία σύμβαση υποστήριξης (end-to-end SLA) η οποία τους διασφαλίζει τη μέγιστη ποιότητα υπηρεσιών.

Η IPTV υπηρεσία της hellas online «hol video club" εμπλουτίστηκε με τη χρυσή ταινιοθήκη της Φίνος Φιλμ, το πάνθεον του ελληνικού κινηματογράφου, προσφέροντας 162 ανεπανάληπτες ταινίες που συμπληρώνουν τον πληρέστερο κατάλογο video on demand περιεχομένου στην Ελλάδα με 1.000 και πλέον από τις πιο γνωστές ταινίες της βιομηχανίας του κινηματογράφου.

Στο ισχυρό εταιρικό πελατολόγιο της εταιρίας προστέθηκαν νέοι πελάτες όπως Μύθος Ζυθοποιία, Intel, Marine Trust, AK Shipping Trading, New Day, Ελληνικές Ραδιοφωνικές Επιχειρήσεις, Εργοφιλ, Empoli Outlet, κα.

Τέλος, η hellas online διακρίθηκε για 3η συνεχόμενη χρονιά στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, με το βραβείο «Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών».

Τα αποτελέσματα του α΄ εξαμήνου του 2012 καταδεικνύουν τη σταθερή πορεία των οικονομικών μεγεθών που συνεχίζει να παρουσιάζει η hellas online παρά τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες στη χώρα μας και τον οξυμένο ανταγωνισμό στην ευρυζωνική αγορά. Με θετική μεταβολή εσόδων, λειτουργικής κερδοφορίας και συνδρομητών, η εταιρεία ισχυροποιεί περαιτέρω τη θέση της στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιακών παρόχων, ενώ παράλληλα δίνει έμφαση στην αποτελεσματική λειτουργική διαχείριση και τις εστιασμένες επενδύσεις για προσφορά νέων, καινοτόμων υπηρεσιών προς τους πελάτες της.

1. Το EBITDA είναι ένας οικονομικός δείκτης που ορίζεται και χρησιμοποιείται από την Εταιρία και δεν αναγνωρίζεται από τα διεθνή λογιστικά πρότυπα.