Κατά 50% υποχώρησε ο τζίρος της αγοράς κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων, σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών. 

 

Πριν την επίσημη έναρξη των θερινών εκπτώσεων στις 15 Ιουλίου προηγήθηκε μια μεγάλη προ-εκπτωτική περίοδος με ειδικές τιμές και προσφορές, προκειμένου να τονωθεί το αγοραστικό ενδιαφέρον και να βελτιωθούν οι εισπράξεις των εμπορικών επιχειρήσεων. Ωστόσο, οι ενέργειες αυτές δεν βρήκαν ανταπόκριση. 

 

Κατά την περίοδο των θερινών εκπτώσεων,  15/7 – 31/8, σημειώθηκε πτώση του τζίρου που κυμάνθηκε μεσοσταθμικά στο 50%, γεγονός που αναδεικνύει την ανάγκη επαναπροσδιορισμού των ημερομηνιών έναρξης των θερινών εκπτώσεων (1/7) και της διάρκειας (5 εβδομάδες), σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο. 

 

Η αγορά του κέντρου της πρωτεύουσας, προκειμένου να επιβιώσει, σύμφωνα με τον Σύλλογο χρειάζεται : 

 

- Άμεση ενίσχυση της ρευστότητας προς τις εμπορικές επιχειρήσεις και γενναία μακροπρόθεσμη ρύθμιση οφειλών και υποχρεώσεων επιχειρήσεων και νοικοκυριών. 

 

- Νέα και ευέλικτα προγράμματα στήριξης θέσεων απασχόλησης. 

 

- Εντατικοποίηση προσπαθειών για την ασφαλή πρόσβαση στην αγορά και την ομαλή λειτουργία της πόλης