Την ώρα που οι εξελίξεις για τη «λίστα Λαγκάρντ» συνεχίζουν να είναι καταιγιστικές, νέα στοιχεία αναμένεται να υπάρξουν σύντομα και με τη λίστα των 54.246 φυσικών και νομικών προσώπων που έστειλαν εμβάσματα άνω των 100.000 ευρώ στο εξωτερικό από το 2009 έως το 2011, δηλαδή την περίοδο κατά την οποία η Ελλάδα πάλευε με τα «κύματα» και βρισκόταν στα όρια της χρεοκοπίας. Τα πρόσωπα αυτά εξήγαγαν συνολικά πάνω από 22.209.295.375 ευρώ.
  
Ηδη την προηγούμενη Πέμπτη ο υφυπουργός Οικονομικών Γ. Μαυραγάνης επιβεβαίωσε ότι έχει διακινηθεί και μαύρο χρήμα, λέγοντας ότι στο 25% των περιπτώσεων διαπιστώνεται αναντιστοιχία με τα δηλωθέντα εισοδήματα, ενώ προανήγγειλε ότι τα στοιχεία του ολοκληρωμένου ελέγχου θα αποσταλούν και αυτά στη Βουλή. Τα σχετικά ηλεκτρονικά αρχεία έχουν διαβιβαστεί στο ΣΔΟΕ και στην υπηρεσία φορολογικών ελέγχων του υπουργείου Οικονομικών προκειμένου να επιβληθούν οι προβλεπόμενες κυρώσεις.  

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Δημοκρατίας», πάντως, από τους μέχρι τώρα ελέγχους το ΣΔΟΕ έχει εντοπίσει και πρόσωπα υπεράνω υποψίας που έστειλαν την περίοδο εκείνη (όχι κατ' ανάγκη παράνομα) δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στο εξωτερικό. Κατά τις ίδιες πηγές ξεχωριστό ενδιαφέρον προκάλεσαν τρεις θυγατέρες με «ηχηρά» επώνυμα, ισχυρής επιρροής στα δημόσια πράγματα, που εμφανίζονται να έχουν στείλει τέτοια εμβάσματα.  

Η πρώτη περίπτωση είναι από τον χώρο της ενημέρωσης. Κι ενώ φαίνεται ότι η περιουσία του πατρός θα μπορούσε λογικά να δικαιολογήσει τη μεγάλη οικονομική άνεση της θυγατέρας, το σημαντικό είναι ότι η κίνησή της έγινε, εκτός των άλλων, σε μια φάση που με άλλες ενέργειές της υποδήλωνε προσωπική και επιχειρηματική δυσπραγία.   

Η δεύτερη περίπτωση είναι από τον χώρο της τέχνης και δη της μουσικής. Η θυγατέρα, μεσαίας ηλικίας και αυτή, διαχειρίζεται εδώ και πολλά χρόνια τη μεγάλη οικογενειακή περιουσία, αλλά προφανώς ερμήνευε με άλλο τρόπο (ή με δική της βούληση) τα πατριωτικά ακούσματα στις πιο κρίσιμες για τη χώρα στιγμές.   

Η τρίτη θυγατέρα είναι νεαρής ηλικίας. Παραμένει άγνωστο αν η ίδια είχε επαρκή εισοδήματα που να δικαιολογούν τα ποσά που εμφανίζονται ή αν πρόκειται για κάποια «γονική παροχή» του πατρός, ο οποίος προέρχεται από τον ευρύτερο χώρο του θεάματος, με πολύ μεγάλη πάντως επίδραση στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης μέσα από τη «μικρή οθόνη».   
Πηγή: Κυριακάτικη Δημοκρατία