Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης, στις 31 Οκτωβρίου, η Eurobank ανέλαβε μια πρωτοβουλία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σχεδιάζοντας μια διαφορετική καμπάνια για την αξία της αποταμίευσης στη γλώσσα των παιδιών.

Ιδιαίτερα στη σημερινή συγκυρία, η Eurobank επιδιώκει να αναδείξει μέσα από μια διαφορετική ευρύτερη οπτική τη σημασία της αποταμίευσης ως στάση ζωής, ώστε τα παιδιά να ανακαλύψουν πως μπορούν να πετύχουν κάτι μεγάλο, αρκεί να ξεκινήσουν από κάτι μικρό, καθημερινό. Παράλληλα αναδεικνύεται η σημασία της συνέπειας στην καθημερινότητα των πράξεών μας, ανοίγοντας ένα παράθυρο αισιοδοξίας για το μέλλον που μπορεί ο καθένας να χτίσει μόνος του.

Η καμπάνια στηρίζεται στη δημιουργία του παδικού βιβλίου «Αν Κάθε Μέρα» και απευθύνεται κατ’ αρχήν στους γονείς καλώντάς τους να μοιραστούν με τα παιδιά τους την έννοια και την αξία της αποταμίευσης μέσα από εικόνες και εκπαιδευτικά παιχνίδια. Δημιουργοί του βιβλίου, το οποίο διανέμεται από το δίκτυο των καταστημάτων της Eurobank, είναι οι βραβευμένοι με Κρατικό Βραβείο κ. Αντώνης Παπαθεοδούλου και κ. Μυρτώ Δεληβοριά.

Ταυτόχρονα η Tράπεζα δημιούργησε ένα αποκλειστικό micro site, το www.eurobank.gr/apotamiefsi , το οποίο με τη βοήθεια δυο online εκπαιδευτικών παιχνιδιών, βοηθάει τους γονείς να μπορούν να επικοινωνήσουν καλύτερα την έννοια της αποταμίευσης, και να εκπαιδεύσουν τα παιδιά για τα οφέλη της, ενώ δίνει ως δώρο στο τέλος του κάθε παιχνιδιού, το βιβλίο «Αν Κάθε μέρα».

«Στη Eurobank πιστεύουμε ότι σήμερα περισσότερο από ποτέ πρέπει να επιβραβεύουμε και να στηρίζουμε τους γονείς και τα παιδιά τους σε κάθε θετική προσπάθεια, όσο μικρή ή μεγάλη και εάν είναι. Μας συγκινεί ιδιαίτερα η ανταπόκριση της εκπαιδευτικής κοινότητας, καθώς δεχόμαστε ήδη, από δασκάλους νηπιαγωγείων και δημοτικών από όλη την Ελλάδα, αιτήματα για την αποστολή του βιβλίου στα σχολεία τους. Θα ήθελα να συγχαρώ προσωπικά αυτούς τους δασκάλους, και να προσκαλέσω και όσους ακόμα το επιθυμούν να επικοινωνήσουν μαζί μας, για να τους στηρίξουμε στο σημαντικό αυτό τους έργo» δήλωσε ο κ. Μιχάλης Βλασταράκης, Γενικός Διευθυντής Δικτύου Eurobank.

Την καμπάνια υπογράφει το Mεγάλο Ταμιευτήριο της Eurobank, που δίνει επιπλέον αξία και στηρίζει στην πράξη κάθε νέα αποταμίευση, με προνομιακό επιτόκιο από το πρώτο ευρώ, άμεση ρευστότητα και πρόσβαση στις οικονομίες, και Ιατρικές παροχές με προνομιακούς όρους για όλα τα μέλη της οικογένειας μέσω του προγράμματος «Ζωή & Υγεία».