Τα πρώτα τρία χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά συμπλήρωσε εφέτος η μάρκα Bovillage που αποτελεί συνώνυμο του γαλλικού κρέατος στην Ελλάδα.
«Γενέθλια» τα οποία γιορτάστηκαν με τη νέα εικαστική ταυτότητα και το νέο μήνυμα επικοινωνίας «Bovillage. Κάθε μέρα στο πλευρό σας!» αλλά και με τη συμμετοχή σε εκθέσεις (Meat Days) και εκδηλώσεις εντός Ελλάδος αλλά και εκτός (SIAL).

Στη SIAL, άλλωστε οι εκπρόσωποι της γαλλικής διεπαγγελματικής ΙNTERBEV καθώς και των μεγαλύτερων γαλλικών εταιρειών κρέατος που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη συναντήθηκαν με επαγγελματίες του κλάδου από την Ιταλία, την Πορτογαλία, τη Γερμανία και την Ελλάδα.

Πριν την έκθεση SIAL οι εκπρόσωποι των 9 σφαγείων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Bovillage βρέθηκαν στην Ελλάδα και συναντήθηκαν με περισσότερους από 200 επαγγελματίες εισαγωγείς, χονδρεμπόρους, εκπροσώπους της εστίασης κλπ. Σημειώνεται ότι η Γαλλία αποτελεί τον μεγαλύτερο προμηθευτή της Ελληνικής αγοράς μοσχαρίσιου κρέατος με μερίδιο 40%.

Αποτέλεσμα 4 στα 10 κιλά μοσχαρίσιου κρέατος που καταναλώνονται στην Ελλάδα είναι Γαλλικά, ενώ συνολικά 7 στα 10 κιλά κρέατος που διακινούνται στην εγχώρια αγορά είναι εισαγόμενα. Στοιχεία που επιβεβαιώνουν ότι η ελληνική αγορά είναι αμιγώς εισαγωγική αφού μόλις το 33% που καταναλώνεται προέρχεται από την εγχώρια παραγωγή.