Ιδιαίτερα συγκρατημένη ήταν η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα κατά τη διάρκεια των γιορτών των Χριστουγέννων, καθώς η αγοραστική κίνηση κυμάνθηκε από 15% έως 25% χαμηλότερα σε σχέση με τα Χριστούγεννα του 2011.

Αντιθέτως, τα πρώτα στοιχεία των Εμπορικών Συλλόγων της χώρας καταδεικνύουν πως η κίνηση ήταν καλύτερη στα μεγάλα εμπορικά κέντρα. Για ακόμη μία φορά, οι καταναλωτές έδειξαν την προτίμησή τους στους μεγάλους χώρους, ενώ οι τοπικές μικρές αγορές ναι μεν λειτούργησαν αλλά παρουσίασαν προβλήματα.
 

Ωστόσο, λίγο πιο θετικά ήταν τα μηνύματα στις αγορές του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, όμως μεγάλη πτώση εμφάνισε η Γλυφάδα και η Κηφισιά, εξαιτίας των πολλών λουκέτων σε καταστήματα.
 

Όσον αφορά στις επιλογές των καταναλωτών, αυτές στράφηκαν κυρίως σε είδη ρουχισμού, στην υπόδηση και στα δώρα και λιγότερα στα έπιπλα και τα ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά είδη που παρουσιάζουν ως κατηγορίες και την μεγαλύτερη κάμψη.