Το ποσό του 1,1 δισ. δολ. συμφώνησε να καταβάλει σε αμερικανούς πελάτες της η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota για τα προβλήματα ασφαλείας που παρουσίασαν μοντέλα της εταιρείας.
Όπως ανακοινώθηκε, τα χρήματα θα δοθούν- μερικώς- στους ιδιοκτήτες των οποίων τα οχήματα έχουν χάσει την αξία τους, στον απόηχο των μαζικών ανακλήσεων μεταξύ των ετών 2009 και 2010.

Η συμφωνία η οποία θα πρέπει να εγκριθεί από το ομοσπονδιακό δικαστήριο της Καλιφόρνιας, περιλαμβάνει απευθείας αποζημιώσεις στους πελάτες της εταιρείας, καθώς και εγκατάσταση συστήματος ελέγχου της επιτάχυνσης σε περίπου 3,25 εκατομμύρια οχήματα. 

Προβλέπεται απευθείας καταβολή 250 εκατ. δολ. στους ιδιοκτήτες των οχημάτων τα οποία πωλούνται σε μειωμένες τιμές λόγω της κακής δημοσιότητας και άλλα 250 εκατ. δολ. για τους ιδιοκτήτες που δεν επιλέγουν το προτεινόμενο σύστημα. 

Η ανάκληση, που χαρακτηρίστηκε μια από τις μεγαλύτερες στη ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας, αφορούσε στον κίνδυνο που υπήρχε στο πατάκι της πλευράς του οδηγού να γλιστρήσει και να μπλοκάρει το πεντάλ της επιτάχυνσης.