H επανεκκίνηση των έργων στους τέσσερις οδικούς άξονες που κατασκευάζονται με συμβάσεις παραχώρησης, αλλά και η εκπόνηση εθνικού σχεδίου ανάπτυξης που συνδέεται με την επόμενη προγραμματική περίοδο (ΕΣΠΑ 2014 -2020) αποτέλεσαν αντικείμενο της συνάντησης, που είχαν την Τρίτη το βράδυ ο Κωστής Χατζηδάκης με τον Χορστ Ράιχενμπαχ.


Μετά τη συνάντησή, ξέφρασε την ικανοποίησή του για την επί της αρχής συμφωνία των παραχωρησιούχων και του ελληνικού δημοσίου.
 

Εμφανίσθηκε ωστόσο συγκρατημένα αισιόδοξος για τη θετική έκβαση των διαπραγματεύσεων που θα πρέπει να γίνουν με τις τράπεζες αλλά και με την Κομισιόν για την επανεκκίνηση των έργων, αν και επισήμανε ότι η Επιτροπή δεν πρόκειται να θέσει διαδικαστικά εμπόδια στις διαπραγματεύσεις.


Αναφορικά με τις καθυστερήσεις, о к. Ράιχενμπαχ παρατήρησε ότι υστέρηση καταγράφεται στη φορολογική διοίκηση υπογραμμίζοντας πως «τα αποτελέσματα είναι πενιχρά παρότι έχουμε επενδύσει πολλά σε τεχνική βοήθεια».
 

Εξέφρασε παράλληλα την ελπίδα ότι θα σημειωθεί βελτίωση με την λειτουργία του θεσμού του γενικού γραμματέα Εσόδων, θέση που ανέλαβε ο γενικός γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων Χάρης Θεοχάρης.
 

Σχετικά με τους αυτοκινητόδρομους, ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης ανέφερε ότι τις επόμενες ημέρες θα μεταβεί στις Βρυξέλλες και θα έχει συναντήσεις με τους αρμόδιους επιτρόπους, Χαν, Αλμούνια και Μπαρνιέ, προκειμένου να τους ενημερώσει για το ζήτημα ώστε να μην καθυστερήσουν οι διαδικασίες από την Επιτροπή.
 

Απώτερος στόχος του υπουργείου, το οποίο θα έχει επαφές και με τα εμπλεκόμενα 43 πιστωτικά ιδρύματα, είναι να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα που έχει ανακοινωθεί, σύμφωνα με το οποίο «οι μπουλντόζες στα έργα θα ξεκινήσουν τον ερχόμενο Απρίλιο».