«Το 2013 θα είναι επίσης κερδοφόρο» δήλωσε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) Γιώργος Ανωμερίτης, ενημερώνοντας τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, για τη νέα δυναμική προοπτική ανάπτυξης του ΟΛΠ, αλλά και για τα μείζονα θέματα του 2013.

Στην πρώτη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του 2013 δήλωσε ότι τυχόν παραχωρήσεις νέων έργων σε επενδυτές αλλά και οι προσδοκίες ανάπτυξης της εταιρείας μέσα από το Αττικό Λιμενικό Σύστημα, έχουν δημιουργήσει μια νέα δυναμική στον Οργανισμό, με αποτέλεσμα η μετοχή του στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, να ξεπερνάει για πρώτη φορά μετά το 2009 τα 20 ευρώ, από 7,5 ευρώ που ήταν πριν έναν χρόνο.

Ο πρόεδρος του ΟΛΠ ενημέρωσε το Διοικητικό Συμβούλιο για τις νέες προτάσεις ανάπτυξης των έργων στον χερσαίο χώρο του λιμανιού, αλλά και για τα έργα ανασχεδιασμού του εμπορικού λιμένα.

Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΛΠ, οι διακινηθέντες επιβάτες από το λιμάνι του Πειραιά, ανήλθαν σε 17.978.728, εκ των οποίων οι 2.066.925 ήταν της εξωτερικής κρουαζιέρας, ενώ τα διακινηθέντα οχήματα ανήλθαν σε 2.701.891.

Επίσης, στο εμπορικό κομμάτι διακινήθηκαν στον προβλήτα (Ι) 625.914 εμπορευματοκιβώτια (ΤΕU's) και 458.755 transit και εγχώρια αυτοκίνητα.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΛΠ, με τη ψήφιση του νόμου για το νέο Εθνικό Λιμενικό Σύστημα της χώρας, ο Οργανισμός, απορροφώντας τις μετοχές των Α.Ε. των λιμένων Ραφήνας, Λαυρίου και Ελευσίνας θα μετατραπεί σε μια νέα δυναμική εταιρία, η οποία θα εκφράζει ενιαία τη λιμενική πολιτική της Αττικής, με νέες δραστηριότητες, νέους πάροχους και νέες υποδομές.

Πλειοδοτικοί διαγωνισμοί για 11 εγκαταλειμμένα πλοία

Το διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ, ενέκρινε σήμερα ανοικτούς πλειοδοτικούς διαγωνισμούς για την εκποίηση και απομάκρυνση 11 εγκαταλειμμένων και ημιβυθισμένων πλοίων στο Κερατσίνι, στα Αμπελάκια και στο Πέραμα.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΠ Α.Ε. ενέκρινε ανοικτούς πλειοδοτικούς διαγωνισμούς για τα πλοία:

1.    Φ/Γ- Ο/Γ «Νήσος Ύδρα» (Κερατσίνι)
2.    Ρ/Κ «Πόρτολος 10» (Αμπελάκια)
3.    Ρ/Κ «Ασπρογιάλι» (Αμπελάκια)
4.    Θ/Γ – Τ/Ρ «Κρόναν» (Αμπελάκια)
5.    Ρ/Κ «Γ. Αϊβατζόγλου» (Αμπελάκια)
6.    Δ/Ξ «Αθανάσιος» (Πέραμα)
7.    Ρ/Κ «Νήσος Κάλαμος» (Αμπελάκια)
8.    Φ/Γ «Χρήστος 1» (Αμπελάκια)
9.    Φ/Γ «Δίαυλος ΙΙ» (Αμπελάκια)
10.    Φ/Γ «Αγία Παρασκευή ΙΙ» (Κερατσίνι)
11.     Ε/Γ – Ο/Γ «Μάρθα» (Αμπελάκια).

Τα πλοία αυτά έχουν καταστεί επικίνδυνα και επιβλαβή λόγω πολύχρονης ακινησίας.