Mε μπαράζ διαφημίσεων επιστρέφει η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων ΙΚΕΑ μετά τον εντοπισμό κρέατος αλόγου στα κεφτεδάκια που διαθέτουν στα μενού τους τα καταστήματα της εταιρείας. 


Το αλογίσιο κρέας, το οποίο εντοπίστηκε πριν δύο μήνες και στα κατεψυγμένα κεφτεδάκια των εστιατορίων της αλυσίδας ΙΚΕΑ στην Ελλάδα και αποσύρθηκαν έπειτα από υπόδειξη του ΕΦΕΤ προκάλεσαν σοβαρό «πλήγμα» στο επιχειρηματικό προφίλ του ομίλου και η εταιρεία αποφάσισε να υιοθετήσει εναλλακτική πολιτική... επαναφοράς του κύρους της με καταιγισμό διαφημιστικών σπότ στα ελληνικά μέσα. Η εξόφθαλμη αδιαφορία της σουηδικής εταιρείας για την σκληρή κριτική στα όρια της κατακραυγής που δέχθηκε ο κατα τα άλλα επιχειρηματικός κολοσσός από τον Τύπο για το αλογίσιο κρέας  μάλλον υποδεικνύει μια... υπεροπτική στάση απέναντι στους καταναλωτές. 


Την ώρα μάλιστα που η ΙΚΕΑ ανακοίνωσε ότι σταματά προληπτικά την πώληση του συγκεκριμένου προϊόντος μέχρι να διεξαχθούν οι έλεγχοι και η ανησυχία των καταναλωτών για την ποιότητα και την ασφάλεια των τροφίμων φουντώνει, πλήθος νέων διαφημίσεων για την... εξαιρετική ποιότητα των τροφίμων της καταχωρούνται καθημερινά στην Google και φιλοξενούνται στον ελληνικό έντυπο Τύπο.


Στις νέες διαφημίσεις της η ΙΚΕΑ υποστηρίζει ότι διαθέτει πλέον για το κοινό της νέα κεφτεδάκια αποκλειστικά από βοδινό και χοιρινό κρέας (!)  και μάλιστα σε πάρα πολύ χαμηλή τιμή καθώς από 3,20 ευρώ έφτασαν να πωλούνται μόλις 1 ευρώ. Μπορεί λοιπόν η εταιρεία να επλήγη από τα... αλογίσια κεφτεδάκια, ωστόσο επιχειρεί με το μπαράζ διαφημίσεων το σκάνδαλο να λησμονηθεί. Το ζήτημα είναι να μην ξεχάσει το θέμα και ο ΕΦΕΤ και οι καταναλωτές παρά την... στροφή των ΜΜΕ στις διαφημίσεις του ΙΚΕΑ να παραμένουν προσεκτικοί σε κάθε περίπτωση, αν και η εταιρεία δεν θα ρίσκαρε και δεύτερη «χασούρα».
 

Αναστασία Γαλάνη