Αλλαγή πορείας πραγματοποιεί ο μεγαλύτερος εκδοτικός ομιλος ΔΟΛ σηματοδοτώντας στην πράξη το πέρασμα από την αναλογική στην ψηφιακή εποχή, από τις παραδοσιακές εφημερίδες στα ψηφιακά μέσα. Η κίνηση αυτή πραγματοποιείται ταυτόχρονα με την απόφαση του βασικού της μετόχου Στ. Ψυχάρη να βγάλει το ΔΟΛ απο το Χρηματιστήριο.

Το στρατηγικό σχέδιο της εταιρείας είναι να εφαρμόσει Pay Walls δηλαδή να κλειδώσει το περιεχόμενό της, το οποίο από τη Δευτέρα 15 Απριλίου θα είναι προσβάσιμο μόνο επί πληρωμή.

Ειδικοτερα στην  Psycharis Media Group, θα ανήκει στο εξής το ηλεκτρονικό περίπτερο, Helioskiosk.

 Από την ερχόμενη Δευτέρα οι αναγνώστες θα πρέπει να επιλέξουν διάφορα “πακέτα” στα οποία σε διαφορετικές τιμές θα διατίθεται το περιεχόμενο, τόσο του Βήματος και των Νέων όσο και άλλων 300 περίπου εφαρμογών (περιοδικά, βιβλία, αρχείο, e-shop) στο πλήρες ανάπτυγμα των σύγχρινων devices (ipad, tablet, PC, iphone, smartphones). Οι συνδρομητές καλούνται να επιλέξουν μεταξύ τριών ειδών tablets σε προσφορά  (α) 39,99 ευρώ, β) 199 ευρώ και γ) 299 ευρώ0 μαζί με ετήσια συνδρομή για Βήμα και Νέα (9,99 ευρώ μηνιαίως) και Internet μέσω της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας Wind (4,90 ευρώ το μήνα). 

Στόχος κατ αρχήν είναι οι 3.000 καταναλωτές που θα προσφέρουν περίπου 30.000 ευρώ μηνιαίως τουλάχιστον και σε δεύτερο χρόνο η αξιοποίηση της δεξαμενής των επισκεπτών του in.gr, πρώτο site στην Ελλάδα με 1,3 εκατ. Επισκέπτες.

 Σημειώνεται ότι ο ΔΟΛ παραμένει ο μεγαλύτερος εισηγμένος όμιλος στην Ελλάδα, με συνολικό κύκλο εργασιών 96 εκατ. ευρώ το 2012 έναντι ενοποιημένου τζίρου ύψους 125 εκατ. ευρώ το 2011. Οι ζημίες του ομίλου την προηγούμενη χρονιά ήταν στα 32 εκατ. ευρώ.

Μ.Πρωτονοταρίου

[email protected]