Σημαντικές προοπτικές αύξησης μεγεθών έχει η Folli-Follie το 2013 λόγω της μεγάλης ανάπτυξής της στην Ασία (Κίνα, Ταιβάν, Χονκ Κονγκ και Μακάο) . Ειδικότερα μόνο το 2013 η εταιρεία σχεδιάζει τη δημιουργάι 50 καταστημάτων στην Κίνα  ενώ τα προϊόντα της Folli-Follie  επεκτείνονται και στις αγορές Μεξικό, Λατινική Αμερική, Ρωσία και Τουρκία.

  Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας η αύξηση της συμβολής των καταστημάτων στην Κίνα στο σύνολο του τζίρου αυξάνει το περιθώριο κέρδους το οποίο φέτος εκτιμάται στο 30% για τα κοσμήματα και τα αξεσουάρ από 23% το 2012. 

Yπενθυμίζεται ότι το 2012 οι συνολικές πωλήσεις ανήλθαν στο ποσό των  1,110 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 8,7%, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στο ποσό των στα  130,9 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 7,3% και το EBITDA ανήλθε στο ποσό των 212,8 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 7,1%.

Στρατηγική του Ομίλου είναι να καθιερώσει και να διατηρήσει την ηγετική του τοποθέτηση στη διεθνή σκηνή της μόδας, μέσα από περαιτέρω ανάπτυξη κάθε μάρκας ξεχωριστά, καθώς και μέσα από την προσέλκυση νέων μαρκών. Η ανάπτυξη του συνεχώς αναπτυσσόμενου δικτύου διανομής συγκαταλέγεται ανάμεσα στους στόχους του Ομίλου, ενώ με τη συμμετοχή της στα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών στοχεύει στη διατήρηση της τοποθέτησης τους ως ένα διεθνώς αναγνωρισμένο όνομα στο χώρο του ταξιδιωτικού λιανικού εμπορίου.

Ο Όμιλος Folli Follie σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε διεθνές επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες: την Folli Follie και τη βραβευμένη βρετανική εταιρεία κοσμημάτων, Links of London.

Μ.Πρωτ.