current views are: 1

18 Απριλίου 2013
Δημοσίευση04:00

Cosco: Αναμένουμε τις επίσημες προτάσεις της κυβέρνησης για τα λιμάνια

Σχετικά με δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για ενδιαφέρον της Cosco να αποκτήσει το πλειοψηφικό πακέτο του ΟΛΠ, είπε ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία απόφαση της εταιρείας, η οποία, όπως διευκρίνισε, θα περιμένει τις επίσημες προτάσεις της κυβέρνησης για το μοντέλο αξιοποίησης των λιμανιών. 

Δημοσίευση 04:00’
αρθρο-newpost

Σχετικά με δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για ενδιαφέρον της Cosco να αποκτήσει το πλειοψηφικό πακέτο του ΟΛΠ, είπε ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία απόφαση της εταιρείας, η οποία, όπως διευκρίνισε, θα περιμένει τις επίσημες προτάσεις της κυβέρνησης για το μοντέλο αξιοποίησης των λιμανιών. 

πώληση μετοχών με παράλληλη εξασφάλιση εγγυήσεων, τόσο για την ανάπτυξη όσο και για τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας, είναι η μόνη δόκιμη επιλογή για την αξιοποίηση των μεγάλων λιμανιών από την κυβέρνηση, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο εμπορικός διευθυντής της ελληνικής θυγατρικής της Cosco, Τάσος Βαμβακίδης. 

Αναφερόμενος σε δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για ενδιαφέρον της Cosco να αποκτήσει το πλειοψηφικό πακέτο του ΟΛΠ, είπε ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία απόφαση της εταιρείας, η οποία, όπως διευκρίνισε, θα περιμένει τις επίσημες προτάσεις της κυβέρνησης για το μοντέλο αξιοποίησης των λιμανιών. 

Ο εμπορικός διευθυντής τόνισε ότι το λιμάνι του Πειραιά αποτελεί πύλη εισόδου για τη νοτιοανατολική Ευρώπη, τη Μεσόγειο και την Αφρική, καθώς έχουν ολοκληρωθεί υποδομές αλλά και το νομοθετικό πλαίσιο που του επιτρέπει να παίξει αυτόν το ρόλο. 

Πρόσθεσε, επίσης, ότι η σύνδεση του λιμανιού με το σιδηροδρομικό δίκτυο διευκολύνει και απλουστεύει τη διαδικασία των συνδυασμένων μεταφορών, με όποιο μέσο και αν επιλέξει μια εταιρεία διεθνώς να διακινήσει τα φορτία της. 

Ο κ. Βαμβακίδης υπογράμμισε ακόμα ότι υπάρχουν και στην Ελλάδα καινοτόμες διαδικασίες σχετικά με το ΦΠΑ για τις μεγάλες πολυεθνικές, που θα θελήσουν να βάλουν τον Πειραιά στα logistics της εφοδιαστικής τους αλυσίδας, έναντι των χωρών της βόρειας Ευρώπης. 

Σημειώνεται ότι το πρώτο τρίμηνο του 2013 στο σταθμό της Cosco διακινήθηκαν συνολικά 535.000 εμπορευματοκιβώτια (TEUs) έναντι 504.000 (TEUs) το 2012, όποτε διακινήθηκαν συνολικά 2,1 εκατ. εμπορευματοκιβώτια (TEUs), έναντι 1.188.148 TEUs το 2011. Η δυνατότητα του σταθμού της Cosco, 7.000 τετραγωνικών μέτρων, είναι για 2,6 εκατ. εμπορευματοκιβώτια. 

Η εταιρεία έχει στόχο να φτάσει σε μεγαλύτερα νούμερα τους επόμενους μήνες και αυτή τη στιγμή σχεδιάζει επιπλέον αναβάθμιση των δυνατοτήτων της στη διαχείριση φορτίων με την ολοκλήρωση της προβλήτας 3 που αυτή τη στιγμή έχει γίνει η μισή, αποκάλυψε. 

Επιπλέον αναμένεται, όπως ανακοίνωσε, και η αναβάθμιση της προβλήτας 2 με καινούργια μηχανήματα. 

Υπενθυμίζεται ότι Cosco το 2008 κέρδισε το διεθνή διαγωνισμό για την παραχώρηση των προβλητών 2 και 3 του ΟΛΠ, και υλοποίησε αυτή τη σύμβαση προχωρώντας σε συμβατικά ποσά επενδύσεων. 

Στις αρχές του 2010 άρχισε να λειτουργεί ο τερματικός σταθμός (terminal) και σε σύντομο χρονικό διάστημα η εταιρεία κατάφερε να προσελκύσει το ενδιαφέρον μεγάλων εμπορικών εταιρειών, λόγω της πλεονεκτικής θέσης της χώρας. 

 


σχετικα αρθρα