Συνεργασία Mellon Technologies με UniCredit Bulbank για την εγκατάσταση συστήματος προτεραιότητας στα νέα πρότυπα καταστήματα της τράπεζας στη Βουλγαρία 

Την εταιρεία Mellon Bulgaria, μέλος του ομίλου Mellon Group of Companies και θυγατρική της Mellon Technologies, επέλεξε η UniCredit Bulbank, μέλος του ιταλικού τραπεζικού Ομίλου UniCredit, για να σχεδιάσει και να εγκαταστήσει ένα τελευταίας τεχνολογίας σύστημα προτεραιότητας στα νέα πρότυπα καταστήματα της τράπεζας.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το σύστημα διαχείρισης προτεραιότητας της Mellon Bulgaria εφαρμόστηκε στο πρώτο θεματικό κατάστημα του Ομίλου της UniCredit, το "Κατάστημα του Μέλλοντος" (Branch of the Future). Η λειτουργία του νέου αυτού μοντέλου καταστημάτων αποτελεί ένα στρατηγικής σημασίας έργο της UniCredit για την κεντρική και ανατολική Ευρώπη και το κατάστημα της Σόφιας είναι το πρώτο που εγκαινιάζεται στην περιοχή.

Η λύση που πρόσφερε η Mellon Bulgaria είναι της Σουηδικής Nemo-Q και διαθέτει προηγμένο σύστημα έκδοσης εισιτηρίου προτεραιότητας με οθόνη αφής, σύστημα διαχείρισης περιεχομένου και οθόνες LCD για την πληροφόρηση και ψυχαγωγία των πελατών κατά την αναμονή τους στο κατάστημα, καθώς και το Nemo-Q Floor Walking System σε tablet με το οποίο οι υπάλληλοι της υποδοχής καθοδηγούν τους πελάτες προς τις διάφορες υπηρεσίες. Παράλληλα, η πλατφόρμα NemoQ Queue Management επιτρέπει τόσο στους διευθυντές των καταστημάτων όσο και στην κεντρική διοίκηση να έχουν μία ολοκληρωμένη εικόνα της κατάστασης αναμονής σε κάθε ταμείο, υπηρεσία ή κατάστημα, σε πραγματικό χρόνο.

Στη δεύτερη φάση της υλοποίησης του έργου, το σύστημα θα ενοποιηθεί με τα ηλεκτρονικά κανάλια της τράπεζας, έτσι ώστε οι πελάτες της να μπορούν να κάνουν κράτηση του εισιτηρίου αναμονής μέσω διαδικτύου ή τηλεφώνου, χωρίς να χρειάζεται η φυσική παρουσία τους στο κατάστημα. Το σύστημα παρεμβαίνει στην τοπική λειτουργία του συστήματος προτεραιότητας, εξασφαλίζοντας ότι τα ηλεκτρονικώς κρατημένα εισιτήρια παραλείπονται από τη σειρά έκδοσης εισιτηρίου στο κατάστημα διασφαλίζοντας απρόσκοπτη ροή εξυπηρέτησης.