Σε δύο νέες αγορές πρόκειται να επεκταθεί η ελληνική εφαρμογή Taxibeat, μετά την ολοκλήρωση γύρου χρηματοδότησης ύψους 1,5 εκατ. ευρώ από το Openfund και από ιδιώτες επενδυτές, στην πλειοψηφία τους Έλληνες, σύμφωνα με όσα ανέφερε η country manager του Taxibeat Γαλλίας, Νίκυ Αντλ.

"Το Taxibeat έχει δεχθεί έναν νέο γύρο χρηματοδότησης από ελληνικό fund και ιδιώτες επενδυτές ύψους 1,5 εκατ. ευρώ για την καθιέρωση της παρουσίας του στις υφιστάμενες αγορές που δραστηριοποιείται και για την επέκτασή του σε δύο νέες αγορές στο άμεσο μέλλον", δήλωσε χαρακτηριστικά.

Η Αντλ δεν θέλησε να κατονομάσει τις δύο νέες πόλεις που θα λειτουργήσει το Taxibeat (μέχρις στιγμής είχε γίνει γνωστό μόνον ότι το Taxibeat ετοιμάζεται για το Μεξικό), ενώ σύμφωνα με το δημοσίευμα τα χρήματα που έλαβε το Taxibeat μέσω της επένδυσης δεν θα χρησιμοποιηθούν για να ανταγωνιστούν κάποια άλλη εφαρμογή σε μία υφιστάμενη αγορά, αλλά μάλλον για να λειτουργήσει το Taxibeat σε λιγότερο "περίπλοκες" αγορές όπου δεν υπάρχει παρουσία μίας τέτοιας εφαρμογής για τα ταξί, φιλοδοξώντας να αποκτήσει ρόλο οδηγού σε αυτές.

To taxibeat δίνει τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε χρησιμοποιεί ένα «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο με λειτουργικό σύστημα είτε το Apple iOS είτε το Google Android, να «εντοπίσει» τα πλησιέστερα σε αυτόν ταξί που έχουν συνδεθεί με την κάθε πλατφόρμα και να το «καλέσει» με ένα άγγιγμα στην οθόνη. Η χρήση της εφαρμογής είναι δωρεάν, ενώ ο πελάτης γνωρίζει ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται το ταξί που έχει καλέσει.

Το Taxibeat (www.taxibeat.com) ήταν το πρώτο που έκανε την εμφάνιση του στα μέσα του 2011 και σε σύντομο χρονικό διάστημα έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές τόσο μεταξύ των επιβατών όσο και των οδηγών.

Τον Ιούλιο του 2012, το Taxibeat έκανε την εμφάνιση του στο Ρίο ντε Τζανέιρο στη Βραζιλία και τον Σεπτέμβριο ήταν η σειρά του Βουκουρεστίου. Τον Οκτώβριο ξεκίνησε και σε δεύτερη πόλη της Βραζιλίας (Σάο Πάολο) καθώς και στην πρωτεύουσα της Νορβηγίας, Όσλο. Τελευταία πόλη όπου επεκτάθηκε το Taxibeat ήταν από το Δεκέμβριο το Παρίσι.

TAGS