Carnival και Royal Carribean διαπραγματεύονται την παρουσία τους στις ελληνικές θάλασσες
Η Carnival διαθέτει 110 πλοία στο στόλο της, 10 υπό ναυπήγηση και 10 συνολικά εταιρείες στον όμιλό της. Η Royal Caribbean που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία διαχειρίζεται στόλο με περισσότερα από 70 κρουαζιερόπλοια και το κοινό των δύο μεγάλων εταιρειών είναι ότι ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας από Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Ρόδο σε πρώτη φάση ενώ δείχνουν ειδικό ενδιαφέρον και για το σχέδιο του υπουργείο Ανάπτυξης για κατασκευή λιμανιού στο Φαληρικό Δέλτα.
Ο πρώτος στόχος της κυβέρνησης είναι η προσέλκυση των κρουαζιεροπλοίων των μεγάλων ομίλων στην Ελλάδα ως homeporting, και ο δεύτερος είναι η συμμετοχή τους στο κόστος κατασκευής των απαραίτητων λιμενικών υποδομών.
Η Carnival διαθέτει 110 πλοία στο στόλο της, 10 υπό ναυπήγηση και 10 συνολικά εταιρείες στον όμιλό της. Η Royal Caribbean που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία διαχειρίζεται στόλο με περισσότερα από 70 κρουαζιερόπλοια και το κοινό των δύο μεγάλων εταιρειών είναι ότι ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας από Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Ρόδο σε πρώτη φάση ενώ δείχνουν ειδικό ενδιαφέρον και για το σχέδιο του υπουργείο Ανάπτυξης για κατασκευή λιμανιού στο Φαληρικό Δέλτα.
Ο πρώτος στόχος της κυβέρνησης είναι η προσέλκυση των κρουαζιεροπλοίων των μεγάλων ομίλων στην Ελλάδα ως homeporting, και ο δεύτερος είναι η συμμετοχή τους στο κόστος κατασκευής των απαραίτητων λιμενικών υποδομών.
Τα σχέδια της κυβέρνησης για τη δημιουργία λιμένα για την κρουαζιέρα αλλά και για βελτιωτικά έργα σε άλλα ελληνικά λιμάνια ήθελε να πληροφορηθεί σύμφωνα με πληροφορίες ο Μισέλ Νεστούρ, αντιπρόεδρος της Carnival, του μεγαλύτερου oμίλου παγκοσμίως στον τομέα της κρουαζιέρας, σε συνάντηση που είχε με την υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, τον υπουργό Ναυτιλίας Κωστή Μουσουρούλη.
Η Carnival διαθέτει 110 πλοία στο στόλος του, 10 υπό ναυπήγηση και 10 συνολικά εταιρείες στον όμιλό της.
Η Royal Caribbean που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία διαχειρίζεται στόλο με περισσότερα από 70 κρουαζιερόπλοια και το κοινό των δύο μεγάλων εταιρειών είναι ότι ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας από Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Ρόδο σε πρώτη φάση ενώ δείχνουν ειδικό ενδιαφέρον και για το σχέδιο του υπουργείο Ανάπτυξης για κατασκευή λιμανιού στο Φαληρικό Δέλτα.
Ο πρώτος στόχος της κυβέρνησης είναι η προσέλκυση των κρουαζιεροπλοίων των μεγάλων ομίλων στην Ελλάδα ως homeporting, και ο δεύτερος είναι η συμμετοχή τους στο κόστος κατασκευής των απαραίτητων λιμενικών υποδομών. Αν ενισχυθεί το homeporting θα υπάρξουν τεράστια οικονομικά οφέλη και παράλληλη αύξηση νέων θέσεων εργασίας αφού τα κρουαζιερόπλοια που θα ξεκινούν από ελληνικά λιμάνια θα έχουν γραφεία και πρακτορεία στην Ελλάδα.
Οσον αφορά τα λιμάνια, κεντρικό ζήτημα για του ομίλους κρουαζιεροπλοίων που έχουν δείξει ενδιαφέρον για συμμετοχή στα προγράμματα αναβάθμισης των λιμανιών, είναι να εξαλειφθεί η απαίτηση για κρατική συμμετοχή στο 51%. Σημειώνεται ότι στην Τουρκία που μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα αναβάθμισε όλα τα κύρια λιμάνια της αυτό έγιεν με ανάθεση στην ιδιωτική πρωτοβουλία.
Μαρίνα Πρωτονοταρίου
ολες οι ειδησεις
- Eurojackpot: Αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη κλήρωση των 115 εκατ. ευρώ – Μέχρι τις 19:00 η κατάθεση δελτίων για το έπαθλο ρεκόρ
- Κώστας Σκρέκας: Πρόστιμα 1,5 εκατ. ευρώ σε Leroy Merlin, Jysk, Attica και άλλες 8 επιχειρήσεις
- Δημήτρης Παπανώτας: Όλη η 5λεπτη δήλωσή του χωρίς μοντάζ, που έφερε τη διαγραφή του από το ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ
- Ολυμπιακός: Επικό βίντεο με οπαδό της Φενέρμπαχτσε που γκρέμισε το σαλόνι του στην τελευταία απόκρουση του Τζολάκη!
Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr