Συνεχίστηκε  και τον Φεβρουάριο η πτώση των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας, καθώς μειώθηκε περαιτέρω κατά 14,4% σε ετήσια βάση, αποδεικνύοντας ότι η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος είναι συνεχής κάτι που προκαλεί απόγνωση στους επιχειρηματίες του χώρου.

Τη μεγάλη μείωση των πωλήσεων δεν απέφυγαν ούτε τα σούπερ μάρκετ, και σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ)  η πτώση στις πωλήσεις ήταν:
 

Φαρμακευτικά- Καλλυντικά (17,5%),
Καύσιμα και λιπαντικά Αυτοκινήτων (17,4%),
Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (14,6%),
Τρόφιμα- Ποτά- Καπνός (12,4%),
Βιβλία- Χαρτικά- Λοιπά είδη δώρων κ.ά. (11,4%),
Έπιπλα- Ηλεκτρικά είδη- Οικιακός εξοπλισμός (10,2%),
Ένδυση- Υπόδηση (4,7%)
Πολυκαταστήματα (2,5%)

Ειδικότερα, από την ΕΛΣΤΑΤ ανακοινώθηκαν τα εξής:

Ο δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές), με τα καύσιμα, σημείωσε μείωση 14,4% τον Φεβρουάριο 2013, σε σύγκριση με τον δείκτη του Φεβρουαρίου 2012, έναντι μείωσης 12,9% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2012 προς το 2011.

Ενώ, ο δείκτης κύκλου εργασιών (σε τρέχουσες τιμές), με τα καύσιμα, σημείωσε μείωση 14,4% τον Φεβρουάριο 2013, σε σύγκριση με τον δείκτη του Φεβρουαρίου 2012, έναντι μείωσης 11% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2012 προς το 2011.