H ελληνικότητα εμφανίζεται πλέον ως ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που μπορεί υπό προϋποθέσεις να αποτελέσει ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. 

Τι σημαίνει όμως  ελληνικό προϊόν και πώς μπορεί η ελληνικότητα να δημιουργήσει προστιθέμενη αξία; Υπό ποιες προϋποθέσεις ένα διεθνές brand μπορεί να επικαλείται την ελληνικότητα; Πώς συνδυάζεται η ελληνικότητα με την εταιρική κοινωνική ευθύνη; Πώς μπορεί να μιλήσει για ελληνικότητα ένα διεθνές brand, με ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα; Τι ρόλο μπορεί να παίξει το branding και το design για ένα προϊόν που μιλάει για ελληνικότητα;Ποιος είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος για να αναδείξει ένα brand τον ελληνικό του χαρακτήρα ή την ελληνική του διάσταση; Πόσο διαφοροποιείται η στρατηγική marketing για ένα Π.Ο.Π brand; Ποιες παγίδες υποκρύπτονται στην προσπάθεια ενός προϊόντος να μιλήσει για ελληνικότητα;

Τα ερωτήματα αυτά απασχολούν έντονα τα τελευταία χρόνια τα στελέχη του Marketing και της Επικοινωνίας,και οι προϋποθέσεις ελληνικότητας  θα διερευνηθούν στο συνέδριο «Μαρκών Ελληνικότητα», το οποίο διοργανώνει το Marketing Week την Πέμπτη 6 Ιουνίου στο Aμφιθέατρο Maroussi Plaza.

Το συνέδριο

Πρόκειται για ένα συνέδριο-πανόραμα ελληνικότητας για brands, υπηρεσίες και marketing services που εντάσσουν το ελληνικό στοιχείο και χαρακτήρα στον πυρήνα της στρατηγικής marketing που αναπτύσσουν. Eίτε πρόκειται για ελληνικά brands, είτε για διεθνή, που όμως στηρίζουν την ελληνικότητα σε κάθε της έκφανση.

Οι συμμετέχοντες και τα case

Κορυφαίοι Έλληνες marketers θα αναλύουν άμεσα και κατανοητά, στρατηγικές και δράσεις ελληνικότητας που ακολούθησαν για τα δικά τους brands και θα δίνουν έμπρακτες απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα. Ήδη, έχουν κλείσει τη συμμετοχή τους και αναμένεται να παρουσιάσουν τα δικά τους cases oι εταιρείες:

ΑΒ Βασιλόπουλος
Αθηναϊκή Ζυθοποιία
Agrino
Γέφυρα ΑΕ
Coca Cola Τρία Έψιλον
Diageo Hellas
Δωδώνη
Jet Oil
Metro ΑΕΒΕ
Misko/Barilla
Νίκας
Οινοποιεία Μπουτάρη
Τσάνταλης

Την ίδια στιγμή, αναμένεται να συμμετάσχουν αρκετές ακόμα σημαντικές εταιρείες της ελληνικής αγοράς, με κορυφαία και καταξιωμένα brands.

H διαδικασία των παρουσιάσεων

Στο συνέδριο οι ίδιοι οι marketers παρουσιάζουν τα projects ελληνικότητας των εταιρειών τους, που ξεχώρισαν, μέσα από γρήγορες και «σφιχτές» παρουσιάσεις διάρκειας αυστηρά 6 λεπτών και 40 δευτερολέπτων η καθεμία. Κάθε marketer καλείται μέσα σε αυτό το χρονικό περιθώριο και έχοντας στη διάθεσή του μόνον 20 slides για 20 δευτερόλεπτα το καθένα, να βγάλει στο φως την ουσία, να εξηγήσει το background και να εμπνεύσει το κοινό στην έννοια της ελληνικότητας.

Οι παρουσιάσεις διαδέχονται η μία την άλλη σε γρήγορο ρυθμό, δημιουργώντας ένα αποτέλεσμα που σκοπό έχει να συγκεράσει εμπειρίες, ιδέες αλλά και φιλοδοξίες, δημιουργώντας έμπνευση και τελικά, ευκαιρίες.