Με επενδύσεις και επεκτάσεις απαντάει στην κρίση η εταιρεία Αττικά Πολυκαταστήματα, επιδιώκοντας να αυξήσει τα μερίδιά της στην πτωτική αγορά και να καλύψει κενά που δημιουργούνται από την αδυναμία πολλών μικρότερων εμπορικών καταστημάτων να ανταπεξέλθουν. Ετσι παρότι η αγορά μικραίνει σε όγκο και σε αξία, ευνοούνται οι επιχειρήσεις που έχουν τη ρευστότητα και τη στρατηγική για να αντεπεξέλθουν στη συγκυρία.

Στο πλαίσιο αυτό ξεκινάει από το Σεπτέμβριο το Αττικα Denim στο Mall στο Μαρούσι, προστίθεται νέο τμήμα 1.500 τ.μ. στο Αττικα στο Σύνταγμα με είδη σπιτιού, ενώ αναζητάται ακίνητο 7.000 τ.μ. στο κέντρο της Θεσσαλονίκης για τη δημιουργία του δεύτερου πολυκαταστήματος Αττικα στη συμπρωτεύουσα.

Το νέο Αττικα στο Mall  στο Μαρούσι, με την επωνυμία Αττικα Denim, θα είναι εστιασμένο σε νεανική συλλογή ρούχων casual  και θα έχει έκταση 700 τ.μ. Στο νέο κατάστημα θα βρίσκονται συγκεντρωμένες νεανικές μάρκες τζην και casual  ρούχων όπως Dsquarred, Diesel, Juicy,   Converse κ.λ.π. ενώ η επένδυση για την ολοκλήρωσή του θα ανέλθει σε 700.000 ευρώ.

Ταυτόχρονα, από τις αρχές Ιουνίου ξεκινάει νέο τμήμα 1.500 τ.μ. στο Αττικα στο  City Link στο Σύνταγμα με είδη σπιτιού, το οποίο φιλοδοξεί να καλύψει ένα κενό που έχει δημιουργηθεί στη συγκεκριμένη αγορά στο κέντρο της πόλης, λόγω της οικονομικής αδυναμίας άλλων εταιρειών που μέχρι πρόσφατα δραστηριοποιούνταν στην αγορά.

Για τη Θεσσαλονίκη, όπου ήδη λειτουργεί εδώ και ένα χρόνο το Mediterranean Cosmos, στα σχέδια της εταιρείας είναι η δημιουργία και δέυτερου καταστήματος στο κέντρο της πόλης όταν βρεθεί το κατάλληλο ακίνητο, έκτασης 7.000 τ.μ.

Συνολικά οι επενδύσεις της εταιρίας Αττικά Πολυκαταστήματα φέτος, για τις επεκτάσεις της,   θα ξεπεράσουν τα 3 εκ ευρώ.
Οσον αφορά την πορεία των πωλήσεών της στο τετράμηνο εμφανίζονται οριακά αυξημένες ενώ ακόμη καλύτερη είναι η πορεία το Μάιο. Για το σύνολο του 2013 οι συνολικές πωλήσεις αναμένονται στα 115-120 εκ. ευρώ.

«Υπάρχει μια αισιοδοξία ότι τα χειρότερα, είναι πίσω μας και αυτό δημιουργεί μια καλύτερη ψυχολογία στους καταναλωτές που εμφανίζονται λιγότερο επιφυλακτικοί και ψωνίζουν» σημειώνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας κ. Κ.Λαμπρόπουλος, εκτιμώντας ότι οι πωλήσεις θα κινηθούν ακόμη καλύτερα το επόμενο τρίμηνο.

Μαρίνα Πρωτονοταρίου