Οταν το  2007, όταν στο πλαίσιο της στρατηγικής επέκτασης και ανάπτυξης της εταιρείας μέσω εξαγορών,  ο όμιλος Γρ. Σαράντη  απέκτησε την Elmiplant με έδρα τη Ρουμανία, κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει τη μεγάλη επιτυχία που θα είχε λίγα χρόνια μετά στην ελληνική αγορά.
Μετά από την απαραίτητη προετοιμασία, στα μέσα του 2010, αποφασίστηκε το λανσάρισμα της εταιρείας στην ελληνική αγορά με το όνομα bioten.
Το bioten λανσαρίστηκε τον Φεβρουάριο του 2011, κάνοντας την είσοδό του στην αγορά περιποίησης δέρματος (πρόσωπο & σώμα), η οποία σε αξία άγγιζε σχεδόν τα 50 εκατ. ευρώ. Μέσα σε αυτή, δραστηριοποιούνταν εδραιωμένοι πολυεθνικοί παίκτες με σημαντική κληρονομιά και διαφορετική φιλοσοφία. Το bioten αποτέλεσε την πρώτη μάρκα που εγκαινίασε την κατηγορία των "φυσικών προϊόντων" στο κανάλι της ευρείας διανομής, τάση την οποία δεν άργησαν να ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι παίκτες.

Η πρόταση
Το bioten είναι μία μάρκα καλλυντικών προϊόντων τα οποία περιέχουν φυσικά εκχυλίσματα συστατικών. Ξεκινώντας με 21 κωδικούς πρόσφερε μια ολοκληρωμένη πρόταση με προϊόντα περιποίησης προσώπου (κρέμες και καθαριστικά), που κάλυπταν τις βασικές ανάγκες ενυδάτωσης και αντιγήρανσης και προϊόντα περιποίησης σώματος (γαλακτώματα σώματος, αδυνατιστικά και κρέμες χεριών).

Ο στόχος ήταν η καθιέρωση της μάρκας στις κρέμες προσώπου, και μετά η διείσδυση στην κατηγορία του σώματος. Ολα τα προϊόντα είναι δερματολογικά ελεγμένα και δεν περιέχουν parabens και paraffin, ενώ τα αποτελέσματά τους είναι κλινικά αποδεδειγμένα και μετρήσιμα, ενώ η συνταγή πέτυχε λόγω της εξαιρετικής σχέσης τιμής – ποιότητας και σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, σε μία δύσκολη οικονομικά περίοδο.
 
Το 2012,  επεκτάθηκε η γκάμα της σε προϊόντα περιποίησης προσώπου που απευθύνονταν σε μεγαλύτερο ηλικιακό γκρουπ, και συνολικά  η μάρκα απέκτησε 15 νέους κωδικούς.…
Παρά το αρνητικό οικονομικό κλίμα, το bioten κατάφερε όχι μόνο να αναπτυχθεί αλλά και να συγκρατήσει την αρνητική πορεία των σημαντικότερων κατηγοριών της αγοράς στις οποίες δραστηριοποιείται, χτίζοντας ταχύτατα μερίδια αγοράς. Στην κατηγορία κρεμών προσώπου, το bioten κατέχει την 4η θέση με μερίδιο 13,6% σε τεμάχια, ενώ στην κατηγορία των αδυνατιστικών σκαρφάλωσε στη 2η θέση με μερίδιο 33,8% σε τεμάχια, διαγράφοντας μία ανάπτυξη της τάξης των 20 μονάδων μεριδίου αγοράς σε σχέση με το 2011(IRI PromotionScan 2012 (Jan 12-Dec 12)).
Το σημαντικότερο, νέο προϊόν για το 2013 είναι το GENOVATE,   μία αντιγηραντική σειρά που συνδυάζει τη φύση με τη δύναμη της βιοτεχνολογίας και ανταποκρίνεται στις νέες τάσεις της σύγχρονης κοσμετολογίας.