Από τη Δευτέρα 13 Μαΐου ενεργοποιήθηκε η συνεργασία της Eurobank και του Exportgate με την Google σε μια πολύ φιλόδοξη προσπάθεια για την προώθηση του Exportgate στην Ελλάδα και το εξωτερικό και συγκεκριμένα στις αγορές της Γερμανίας, Γαλλίας, Ιταλίας, Ηνωμένου Βασιλείου και της Ρωσίας

Μέσω της συνεργασίας με την Google επιτυγχάνεται :

Η εμφάνιση του Exportgate κατά προτεραιότητα στα πρώτα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης της Google στο εξωτερικό.

Η εμφάνιση του Exportgate σε πάνω από ένα εκατομμύριο ιστότοπους, βίντεο και εφαρμογές σε όλο τον κόσμο, μέσα από το display δίκτυο της Google.

Στόχος είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας στο Exportgate και η παράλληλη αύξηση της συμμετοχής στο portal, των ξένων εισαγωγέων.

Σημειώνεται ότι σε μόλις 2 μέρες από την έναρξη της καμπάνιας έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 2.200 επισκέψεις από μοναδικούς χρήστες, μια αύξηση της τάξης του 1.000 % σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες