Μέχρι το τέλος Ιουνίου θα έχουν ληφθεί οι τελικές αποφάσεις  για τη λύση που θα οδηγήσει στην επαναλειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά.
Προς το παρόν, όμως η Επιτροπή που διαμορφώθηκε για να κάνει τις διαπραγματεύσεις από το υπουργείο Αμυνας και τη πλευρά του ιδιοκτήτη Ισκαντάρ Σάφα, δεν έχει καταφέρει να καταλήξει σε μια συμφωνία καθώς υπάρχει απόκλιση στο τίμημα.
Η πλευρά του υπουργείου «ανέβασε», σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες την προσφορά του κράτους από τα 75 εκατ. ευρώ στα 100 εκατ. ευρώ για τα τρία σχεδόν ολοκληρωμένα υποβρύχια Type 214 και του υποβρυχίου «Ωκεανός» S118 που επίσης βρίσκεται στις εγκαταστάσεις των ΕΝΑΕ, αλλά απέχει από τα 300 εκατ. ευρώ που έχει ζητήσει η πλευρά των ναυπηγείων.

Τα δύο μέρη δεν έχουν καταφέρει να συμφωνήσουν και για το κόστος που θα έχει η επανέναρξη της λειτουργίας των ναυπηγείων, ενώ σύμφωνα με άλλες πληροφορίες η διαπραγματευτική ομάδα των ναυπηγείων έχει θέση και μια σειρά άλλων θεμάτων όπως είναι το μέλλον των ναυπηγείων μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος των τεσσάρων υποβρυχίων, για τα οποία η ελληνική πλευρά έχει ήδη πληρώσει πάνω από 2 δισ. ευρώ.

Κι ενώ  το υπουργείο Άμυνας,  εξετάζει το ενδεχόμενο να μεταφέρει τα υποβρύχια  στο Ναύσταθμο Σαλαμίνας για το τελευταίο στάδιο ολοκλήρωσης της κατασκευής τους, εφόσον συμφωνήσει με τους Γερμανούς της ThyssenKrupp,  η ιδιοκτησία των ναυπηγείων,  δεν φαίνεται να παραιτείται από την προσφυγή στη διεθνή διαιτησία με την οποία ζητά από το ελληνικό δημόσιο αποζημίωση άνω του 1 δισ. ευρώ.