«Οι μεγάλες επιχειρήσεις έχουν καταλάβει ότι ο Πειραιάς έχει μεγάλα πλεονεκτήματα και μετά τη Hewlett-Packard, είμαστε σε διαπραγματεύσεις με την Dell, την κορεατική LG, την κινεζική Huawei  και τη σουηδική Ikea» αναφέρει  ο πρόεδρος  της θυγατρικής της Cosco Pacific στην Ελλάδα, κ. Fu Cheng Qiu σε συνέντευξή του στο γαλλικό περιοδικό Challenges στην οποία επίσης δήλωσε  πως θα αγόραζε τον Πειραιά αν η τιμή είναι η σωστή.

Οπως αναφέρεται στο δημοσίευμα η εταιρεία που μέσα σε τρία χρόνια, έχει αυξήσει τον όγκου του φορτίου κατά 4,5 φορές, τώρα διαπραγματεύεται με τις μεγαλύτερες εταιρείες κόσμο προκειμένου να κάνει το  λιμάνι του Πειραιά ένα  μεγάλο κέντρο logistics. 

«Η θέση του Πειραιά είναι στρατηγική καθώς βρίσκεται στην έξοδο της διώρυγας του Σουέζ" ανέφερε επίσης ο κ. Fu Cheng Qiu.

Η Cosco  που είναι παρούσα σε 6 ευρωπαϊκά λιμάνια μετά τον πρώτο  τερματικό σταθμό στον Πειραιά, ετοιμάζει τον επόμενο. Το πρώτο μέρος θα είναι έτοιμο έως τον Ιούλιο και όλα το 2015. Ο όγκος των εμπορευματικών μεταφορών τότε υπολογίζεται  να αυξηθεί κατά το 1/3.


 Σημειώνεται ότι η μητρική της Piraeus Container Terminal,  Cosco Pacific   πριν λίγες μέρες  πούλησε την συμμετοχή της θυγατρική της  Cosco Container Industries Ltd στον βασικό μέτοχό της, την China Ocean Shipping Group Co. . Η συμμετοχή της ήταν 21,8%  και την μεταβίβασε έναντι 1,2 δις. δολ. 

Με βάση το ενημερωτικό που υπεβλήθη στην επιτροπή κεφαλαιαγοράς του Χονγκ Κονγκ, όπου και είναι εισηγμένος ο όμιλος, τα κεφάλαια αυτά θα δαπανηθούν σε «δραστηριότητες που αναμένεται να δημιουργήσουν αυξημένη αξία για τους μετόχους» («redeploy its resources into business which are expected to create enhanced value to shareholders»), αποδεικνύοντας ότι η εταιρεία προετοιμάζεται για τα νέα της επενδυτικά βήματα.

Μ.Πρωτ.