53 εκατομμύρια δολάρια κόστισε στην Apple  τα βρεγμένα I-phone  ή καλύτερα τα  I-phone που νομίζουν ότι είναι βρεγμένα.

Η Apple  δέχτηκε μαζικές μηνύσεις καταναλωτών που διαμαρτυρήθηκαν στο περιφερειακό δικαστήριο στο Σαν Φρανσίσκο για την πολιτική εγγυήσεων που ακολουθούσε η εταιρεία με βάση, εσφαλμένες όπως υποστήριξαν, ενδείξεις υγρασίας στους αισθητήρες iPhone και iPod Touch. H Apple αρνιόταν την κάλυψη της ζημιάς από την εγγύηση, όταν οι ενδείξεις άλλαζαν χρώμα.

 Σύμφωνα με την πολιτική της Apple εάν ο αισθητήρας προκαλούσε την αλλαγή του χρώματος στην σχετική ένδειξη, τότε η εγγύηση δεν θα κάλυπτε την ζημιά. Η αλλαγή του χρώματος υποδείκνυε ότι iPhone ή iPod touch είχαν βυθιστεί σε νερό ή είχαν βραχεί τόσο ώστε να μην καλύπτεται από την εγγύηση της Αpple, όπως δήλωνε ρητά. 

Οι ενάγοντες υποστήριξαν ότι οι αισθητήρες της 3M Co. ενεργοποιούνταν από την υγρασία του περιβάλλοντος κατά την συνήθη χρήση. Σύμφωνα με την εφημερίδα Wall Street Journal, η υπόθεση αφορά 153.000 πελάτες της Apple.

Το Bloomberg διευκρινίζει ότι αναλογούν 300 δολάρια ανά πελάτη, ανάλογα με το μοντέλο iPhone και iPod touch.  Αφορά πελάτες τους οποίους αρνήθηκε να καλύψει την ζημιά η εταιρεία πριν τις 31 Δεκεμβρίου 2009 και για iPod Touch πριν τον Ιούνιο του 2010. Οι δικηγόροι μπορούν να διεκδικήσουν έως και το 30% από το ποσό που συμφωνήθηκε για την αμοιβή και τα δικαστικά έξοδα.