Σε εξέλιξη βρίσκεται  το επενδυτικό πρόγραμμα εκσυγχρονισμού του εργοστασίου σοκολάτας Παυλίδη, συνολικού ύψους 13 εκατ. ευρώ για το διάστημα 2009-2014 καθώς η μητρική εταιρεία, παρά τη δυσχερή οικονομική συγκυρία, η Mondelez Ελλάς  (πρώην Kraft Foods) διατηρεί και αναπτύσσει μια σημαντική δραστηριότητα παραγωγής και εμπορίας ειδών διατροφής καθώς και εκατοντάδες θέσεις εργασίας, ενώ επενδύει σε παραγωγικές εγκαταστάσεις, ανθρώπινο δυναμικό, έρευνα και ανάπτυξη προϊόντων.. Ήδη, οι επενδύσεις 8 εκατ. ευρώ μέχρι σήμερα έχουν αποφέρει αύξηση της παραγωγικής ικανότητας κατά 30-35%, νέες σύγχρονες λειτουργίες, πλήρη αυτοματοποίηση των δύο γραμμών παραγωγής, βελτιστοποίηση σε χρόνο παραγωγής και σε ποιότητα παραγόμενων προϊόντων, καθώς και μείωση χρήσης ενέργειας και μείωση αποβλήτων.

Παράλληλα, πραγματοποιούνται συνεχείς επενδύσεις στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, στο marketing και προώθηση, σε συστήματα logistics και διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Στην Ελλάδα, η Mondelēz International (ως Kraft Foods και παλιότερα ως Jacobs Suchard) έχει παρουσία από το 1988 και προωθεί με ευθύνη αγαπημένα προϊόντα όπως: σοκολάτες Lacta, Παυλίδη, Kiss, 3BIT, Merenda, τυρί κρέμα Philadelphia, μαγιονέζα και κέτσαπ Kraft, μπισκότα OREO και Εργαστήρι Παυλίδη, αλμυρά snacks Fonzies, καφές JACOBS, Maxwell House, ροφήματα TASSIMO, Lacta και Cadbury, τσίκλες Trident, Dentyne, Bubbaloo και καραμέλες Halls.

Το προηγούμενο έτος 2012 επηρεάστηκε από τη δύσκολη οικονομική κατάσταση της ελληνικής αγοράς και τη συγκράτηση της κατανάλωσης, με αποτέλεσμα τον περιορισμό των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μεγέθη δεν είναι απόλυτα συγκρίσιμα, καθώς το 2011 ήταν χρονιά συγχώνευσης της Kraft Foods Hellas με την Cadbury Hellas, ενώ παράλληλα άλλαξε η διάρκεια της οικονομικής χρήσης, με συνέπεια το 2012 να υπολείπεται του 2011 για έναν μήνα.

Συγκεκριμένα, το 2012 η εταιρία παρουσίασε μικρή κάμψη στις πωλήσεις της τάξης του 3%, στα 213,3 εκατ. ευρώ έναντι 219 εκατ. το προηγούμενο έτος. Μειωμένα εμφανίστηκαν και τα μικτά αποτελέσματα, κατά 9%, στα 61,7 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά αποτελέσματα προ φόρων περιορίστηκαν στα 4,4 εκατ. ευρώ έναντι των 11,4 εκατ. του 2011. Τα αποτελέσματα επηρεάστηκαν κυρίως από το γενικότερο δυσχερές οικονομικό περιβάλλον που φέρνει ανακατατάξεις στην αγορά και τις αντίστοιχες αυξημένες προβλέψεις που πραγματοποίησε η εταιρία για πιθανές επισφάλειες. Επιπλέον, στη μείωση των αποτελεσμάτων συνέβαλαν οι συνεχείς πολιτικές προσφορών προς όφελος του καταναλωτή, καθώς και οι επενδύσεις σε νέα κανάλια διανομής.

Κατηγορίες προϊόντων

Στις διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, στόχος της εταιρίας είναι η ανάπτυξη νέων προτάσεων για τον καταναλωτή, διευρύνοντας τη γκάμα επιλογών με ροφήματα και προϊόντα snack για όλες τις ώρες της ημέρας.

Η εταιρία επενδύει συνεχώς στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, αξιοποιώντας και το μεγάλο portfolio της Mondelēz International, και φέρνοντας στην ελληνική αγορά ποιοτικά προϊόντα και επιτυχημένα brands άλλων χωρών, ιδίως σε μια περίοδο που η εμπιστοσύνη του καταναλωτή έχει μειωθεί σημαντικά. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατα λανσαρίστηκε στην αγορά το Fonzies, ένα νέο προϊόν στην κατηγορία των αλμυρών snack, τραγανό snack καλαμποκιού, ψημένο στο φούρνο, που διατίθεται σε 3 γεύσεις και παρουσιάζει ιδιαίτερα ικανοποιητική πορεία τους πρώτους μήνες.

Περαιτέρω, το 2012, στην κατηγορία του καφέ και ροφημάτων, τα νέα λανσαρίσματα ανέτρεψαν τη στασιμότητα της αγοράς. Τα ροφήματα TASSIMO είναι μια από τις πιο δυναμικά αναπτυσσόμενες κατηγορίες στην Ελλάδα την τελευταία διετία, με πωλήσεις άνω των 150.000 μηχανών και μεγάλη διείσδυση σε νοικοκυριά και επαγγελματικούς χώρους. Αντίστοιχη ανάπτυξη παρουσιάζει και ο καφές φίλτρου Jacobs, το brand με το μεγαλύτερο μερίδιο στην ελληνική αγορά, καθώς ενισχύθηκε περαιτέρω με νέες γεύσεις Jacobs Flavors που κερδίζουν συνεχώς μερίδια και στην επαγγελματική κατηγορία.

Στις κατηγορίες της σοκολάτας και των μπισκότων, παρά τη γενική στασιμότητα της αγοράς, τα νέα λανσαρίσματα (Lacta Snax, Merenda Crunchy, μπισκότα Παυλίδης) διατήρησαν τη θέση της εταιρίας, ενώ παράλληλα έδωσαν ώθηση και ανανέωσαν τα μερίδια σε μικρότερες αγορές. Παράλληλα, το τυρί κρέμα Philadelphia έχει δημιουργήσει μια νέα αναπτυσσόμενη τάση στην αγορά με την πολύπλευρη χρήση του στην μαγειρική και σημαντικό μερίδιο.

Ωστόσο, πτωτική τάση παρουσιάζει στην Ελλάδα όπως και την Ευρώπη η αγορά τσίκλας και καραμέλας, καθώς ως προϊόν αυθόρμητης πώλησης, πλήττεται από τη γενικότερη μείωση της κατανάλωσης.