Την συνεχή ανάπτυξή της με νέα προϊόντα σχεδιάζει η Μύθος Ζυθοποιία ενώ την ίδια στιγμή εξετάζει με επενδυτικό ενδιαφέρον την ανάπτυξη της μικροζυθοποιίας στην ελληνικά αγορά. Στόχος της εταιρείας είναι να προσαρμόζει τη στρατηγική της στις τάσεις της αγοράς και στις καταναλωτικές προτιμήσεις προκειμένου να επιτυγχάνει συνεχή αύξηση των μεριδίων της, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε σήμερα η διοίκηση της εταιρείας.

Ηδη το 2013, παρά τη μείωση στη συνολική αγορά μπύρας στη χώρα η εταιρεία παρουσιάζει διψήφια αύξηση μεγεθών,  πωλήσεων  και κερδοφορίας,. Οπως τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Αλέξανδρος Καραφυλλίδης η εταιρεία και φέτος αυξάνει το μερίδιό της στην πτωτική ελληνική αγορά μπύρας στο 16,8% και πλέον στοχεύει στο 20%.

Διψήφια αύξηση όγκου πωλήσεων & κερδοφορίας κατά το α’ 4μηνο του 2013 σε μια αγορά με έντονα πτωτικές τάσεις της τάξης του 4%

Οσονα φορά τις επενδύσεις έχει ήδη ολοκληρωθεί η υλοποίηση κατά  75-80% του πενταετούς (2010-2015) προγράμματος επενδύσεων ύψους 50 εκ. ευρώ που ολοκληρώνεται φέτος ενώ αναμένεται να ακολουθήσεις και νέο πενταετές πρόγραμμα επενδύσεων με γνώμωνα τη συνεχή ανάπτυξη της εταιρείας.

Οι προγραμματισμένες επενδύσεις για το 2013 ανέρχονται σε 5 εκ. ευρώ.

 Τα τελευταία 4 χρόνια η εταιρεία έχει παρουσιάσει αύξηση τζίρου κατά 31%, σταθερότητα στην κερδοφορία, αλματώδη ανάπτυξη παγίων και αύξηση εξαγωγών.

Οι εξαγωγές αποτλεούν σήμερα το 15% του τζίρου της εταιρείας και στην τριετία ο στόχος είναι να φτάσουν το  20%.

Η Μύθος Ζυθοποιία κατά τη χρήση 2012 παρουσίασε σταθερό τζίρο που ανήλθε σε 84.751 εκ ευρώ, εμφανίζοντας οριακή πτώση κατά 0,3% σε σχέση με το 2011. Παράλληλα τα κέρδη προ φόρων της Μύθος Ζυθοποιία το 2012 ανήλθαν σε 3,217 εκ ευρώ εμφανίζοντας σχετική κάμψη σε σχέση με τη χρήση του 2011. Η πτώση στην κερδοφορία οφείλεται στις αποσβέσεις των αυξημένων επενδύσεων που πραγματοποιεί η εταιρία, καθώς και στις σημαντικές προωθητικές ενέργειες και την πολιτική προσφορών που υλοποιεί προς τους καταναλωτές. Αποτέλεσμα των προσπαθειών της Εταιρίας είναι η εκ νέου αύξηση του μεριδίου που κατέχει στην αγορά που για το 2012 υπολογίζεται σε ποσοστό 16,8%. Παράλληλα η Μύθος Ζυθοποιία εμφανίζει βελτίωση στην εικόνα των δεικτών ρευστότητας και χρηματοοικονομικής θέσης στη χρήση του 2012.

Θετικά επίσης εμφανίζονται τα αποτελέσματα το α’ 4μηνου του 2013 για την Μύθος Ζυθοποιία καθώς έχει επιτευχθεί διψήφια αύξηση όγκου πωλήσεων και κερδοφορίας σε μια αγορά που κινείται πτωτικά με ποσοστό της τάξης του 4%.

Σε επίπεδο στρατηγικού σχεδιασμού, το 2013 η Μύθος Ζυθοποιία στοχεύει στην αύξηση μεριδίου αγοράς, την ενίσχυση της κερδοφορίας και την επίτευξη υψηλής ρευστότητας και επενδύσεων. Σε αυτό το πλαίσιο η στρατηγική της εταιρείας δίνει έμφαση: α) στην ισχυροποίηση του brand Μύθος, β) τη διεύρυνση του portfolio και την ενδυνάμωση της κουλτούρας draught και γ) την περαιτέρω ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού που ανέρχεται σε 380 εργαζόμενους.

Μύθος Ζυθοποιία

H Μύθος Ζυθοποιία είναι η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στην Ελλάδα και μέλος του Ομίλου Carlsberg. Η εταιρεία διαθέτει ιδιόκτητη μονάδα παραγωγής στην περιοχή της Σίνδου, στη Θεσσαλονίκη, όπου παράγει τις μπύρες Mythos, Kaiser, Kaiser Double Malt, Kaiser Blonde και Henninger, τις οποίες και διανέμει στη χώρα μας. Ειδικά σε ό,τι αφορά την μπύρα Mythos, την πιο διάσημη Ελληνική μπύρα στον κόσμο, η εταιρεία αναπτύσσει έντονη εξαγωγική δραστηριότητα, καθώς το συγκεκριμένο προϊόν αποτελεί τη μοναδική ελληνική μάρκα μπύρας που εξάγεται σε περίπου 40 χώρες και έχει επώνυμη ζήτηση και φανατικούς θαυμαστές.

Παράλληλα, η εταιρεία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες: τη δανέζικη Carlsberg, τη μεξικάνικη Corona Extra, τις ιρλανδικές μπύρες της Diageo Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse, τον Ιρλανδέζικο μηλίτη Magners και τον Οίνο από μήλα Somersby, διευρύνοντας έτσι την ελληνική αγορά μπύρας και προσφέροντας στον έλληνα καταναλωτή νέες, ποιοτικές γεύσεις. Η εταιρεία διατηρεί κέντρα διανομής σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη, παρέχοντας κάλυψη σε εθνικό επίπεδο.

Μαρίνα Πρωτονοταρίου