Σε πρόταση συμφωνίας που περιλαμβάνει την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της εταιρείας συντήρησης τροχαίου υλικού Rosco, και έχει εκτιμώμενη τιμή εκκίνησης τα 140 εκατ. ευρώ, αναφέρεται σημερινό δημοσίευμα των Moscow Times, σύμφωνα με το οποίο ο επικεφαλής των Ρωσικών Σιδηροδρόμων, Vladimir Yakunin ζήτησε από τον Πρόεδρο της Ρωσίας, Vladimir Putin να υποστηρίξει τη συμμετοχή της εταιρείας στην ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ.

Ο Yakunin σημειώνει εξάλλου ότι η ιδιωτικοποίηση αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία να συνδυαστούν λιμενικές και σιδηροδρομικές υποδομές στην Ελλάδα με έργα υποδομών που έχουν ήδη δρομολογηθεί στη Σερβία.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το δημοσίευμα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτιμάται στα 30 εκατ. ευρώ, η Rosco στα 10 εκατ. ευρώ και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στα 100 εκατ. ευρώ.

Η Moscow Times επικαλείται δημοσίευμα της Kommersant το οποίο αναφέρεται σε επιστολή του Yakunin προς τον Putin στις 26 Μαΐου., ενώ αναφέρει ότι ο αναπληρωτής πρωθυπουργός Arkady Dvorkovich έχει αναλάβει το έργο της ανάλυσης των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων για μια πιθανή συμμετοχή.
Η επιλογή των υποψηφίων, αναφέρεται, ότι ενδεχομένως να ξεκινήσει από τον Ιούνιο. 

Ο επικεφαλής των κρατικών Ρωσικών Σιδηροδρόμων δήλωσε ότι χωρίς κρατική χρηματοδότηση η εταιρεία του θα πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο να σχηματίσει κοινοπραξία με ξένο εταίρο για την εξαγορά των περιουσιακών στοιχείων.
Σημειώνει επίσης ότι άλλες εταιρείες από τη Γαλλία, την Κίνα και τη Μέση Ανατολή δείχνουν επίσης ενδιαφέρον για τις ιδιωτικοποιήσεις, καθώς και ρωσικοί κρατικοί οργανισμοί.

Το δημοσίευμα αναφέρει εξάλλου ότι το 2012 διακινήθηκαν 4,4 εκατ. τόνοι φορτίου από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ενώ τα καθαρά κέρδη ξεπέρασαν τα 5 εκατ. ευρώ.Εξάλλου και δημοσίευμα του το Bloomberg, που επικαλείται τα δημοσιεύματα, αναφέρει ότι Ρώσος πρόεδρος Vladimir Putin έχει δώσει οδηγίες στην κυβέρνηση να εξετάσει τη συμμετοχών Ρωσικών Σιδηροδρόμων στην ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ, καθώς και στην ιδιωτικοποίηση σιδηροδρομικών παγίων.  
Τα ελληνικά περιουσιακά στοιχεία ενδεχομένως να αξίζουν περισσότερα από 140 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με εφημερίδα η οποία επικαλείται επιστολή προς τον Putin από τον CEO των Ρωσικών Σιδηροδρόμων, αναφέρει το Bloomberg.