Με έντονους ρυμούς προχωρεί η ανάπτυξη του δικτύου των Folli Follie στην Κίνα, αφού η χώρα αποτελεί την ατμομηχανή για την ανάπτυξη της εταιρείας τα επόμενα χρόνια.

Η εταιρεία έχει παρουσία στην αγορά της Κίνας για περισσότερα από 10 χρόνια και διαθέτει καταστήματα σε 50 κινεζικές πόλεις ενώ σχεδιάζει να φτάσει τα 250 καταστήματα μέχρι το τέλος του 2014. Η αγορά της Κίνας αποτελεί την ατμομηχανή για την ανάπτυξη της  διεθνούς αλυσίδας κοσμηματοπωλείων που τα τελευταία δύο χρόνια με ιδιαίτερα έντονο τρόπο εκπροσωπεί και προβάλλει το πλέον σύγχρονο πρόσωπο της Ελλάδας στην Κίνα.

Με 180 καταστήματα στην Κίνα στο πρώτο τρίμηνο οι πωλήσεις στην Ασία, συμπεριλαμβανομένης της Ιαπωνίας, έφθασαν στο 52,3% του συνολικού κύκλου εργασιών (από 47% την ίδια περίοδο το 2012), με την Ελλάδα να αποφέρει το 37,6% (από 42%).

Η FF Group δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 28 χώρες. Σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες, τη Folli Follie και τη βρετανική εταιρεία κοσμημάτων, Links of London ενώ έχει παρουσία στην Ελλάδα στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής (travel retail). Διαθέτει πάνω από 800 σημεία πώλησης παγκοσμίως και απασχολεί περισσότερα από 5.800 άτομα ανά τον κόσμο ενώ το συνολικό δίκτυό της   ξεπερνά σήμερα τα 544 σημεία πώλησης.

Όπως αναφέρουν στελέχη της FF Group, ο όμιλος θα συνεχίσει την ανάπτυξη στην κινεζική αγορά, την ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά του ομίλου, από όπου εκτιμάται ότι προέρχεται άνω του 20% της κερδοφορίας.