current views are: 1

14 Ιουνίου 2013
Δημοσίευση11:03

Σημαντική διάκριση της Sony στα Βραβεία 2013 του ΕΒΕΑ

Σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρουσία του Πρωθυπουργού, απονεμήθηκε το Βραβείο Επώνυμου Προϊόντος στη Sony από τον Πρόεδρο του ΕΒΕΑ, κ. Κ. Μίχαλο και τον Υπουργό Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Κ. Χατζηδάκη. 

Δημοσίευση 11:03’
αρθρο-newpost

Σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρουσία του Πρωθυπουργού, απονεμήθηκε το Βραβείο Επώνυμου Προϊόντος στη Sony από τον Πρόεδρο του ΕΒΕΑ, κ. Κ. Μίχαλο και τον Υπουργό Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Κ. Χατζηδάκη. 

Σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρουσία του Πρωθυπουργού, απονεμήθηκε το Βραβείο Επώνυμου Προϊόντος στη Sony από τον Πρόεδρο του ΕΒΕΑ, κ. Κ. Μίχαλο και τον Υπουργό Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Κ. Χατζηδάκη. 

«H σημαντική αυτή διάκριση δικαιώνει τις προσπάθειες όλων όσοι ανήκουν στην μεγάλη οικογένεια της Sony, καθώς και μία σειρά από θυσίες που έγιναν και δύσκολες αποφάσεις που πάρθηκαν, την προηγούμενη χρονιά, για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί και επιχειρηματικά υγιείς», ανέφερε στη σύντομη ευχαριστήρια ομιλία του, ο επικεφαλής της εταιρείας για την Ελλάδα και την Κύπρο, κος Γιάννης Γρατσώνης, ο οποίος παρέλαβε το βραβείο. 

Τα Βραβεία του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών είναι ένας θεσμός που τιμά τις αξίες της επιχειρηματικότητας, και που φιλοδοξεί να λειτουργήσει ως πηγή έμπνευσης για το σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου, μεταφέροντας ένα μήνυμα αισιοδοξίας προς την ελληνική κοινωνία. Αναφερόμενος στα Βραβεία 2013, ο κος Γ. Γρατσώνης σχολίασε: «Μια τέτοια αναγνώριση, που επιβραβεύει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία, μας οπλίζει με μεγαλύτερη υπευθυνότητα για τη χάραξη μιας πιο δυναμικής πορείας, που θα μας δώσει τα εχέγγυα στον δρόμο προς την ανάκαμψη και την ευημερία.» 

Με όπλο ένα δυνατό χαρτοφυλάκιο προϊόντων με αδιαφιλονίκητα brands όπως τα PlayStation, BRAVIA, VAIO, καθώς και πολλά άλλα στις κατηγορίες του ήχου και την εικόνας, η Sony, στην Ελλάδα για το 2013, έχει θέσει έναν φιλόδοξο στόχο: να αυξήσει τον όγκο των πωλήσεων της και να διευρύνει το μερίδιο αγοράς της εκεί που είναι ήδη στην πρώτη θέση. Επίσης, η ικανοποίηση των εργαζομένων της εταιρείας αποτελεί αδιαμφισβήτητα μία από τις άμεσες και πρωταρχικές προτεραιότητές της για την ελληνική αγορά.

 


σχετικα αρθρα