Myseeties, Θέμης Τσούφης

Συνέντευξη στη Μαρίνα Πρωτονοταρίου

Η  Πράγα, το Λονδίνο και το Ντουμπάι, το Παρίσι, η Ρώμη, η Αθήνα, το Ντουμπάι, το Ρίο, η Βιέννη είναι μεταξύ των πόλεων που θα παρουσιάζονται από την εφαρμογή Mysseties μετά τη Θεσσαλονίκη, τη Χαλκιδική και τη Μύκονο και την Κωνσταντινούπολη. Η εφαρμογή έκπληξη με 70.000 χρήστες σε έξι μήνες δίνει τη δυνατότητα στους  χρήστες με μια κίνηση να έχουν στα χέρια τους πληροφορίες για τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια, τη νυχτερινή διασκέδαση, την αγορά, τις υπηρεσίες και τα αξιοθέατα της πόλης.

Οι πληροφορίες παρουσιάζονται  σε 8 γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, ρώσικα, βουλγάρικα, σέρβικα, τούρκικα) και οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα έξυπνης αναζήτησης με λέξεις-κλειδιά (keywords) προκειμένου να διευκολυνθούν στον εντοπισμό των πληροφοριών που αναζητούν. Το περιεχόμενο ανανεώνεται καθημερινά και περιλαμβάνει, επίσης, χάρτες με αναλυτικές οδηγίες για όλα τα σημεία ενδιαφέροντος, ενώ  η εφαρμογή λειτουργεί offline, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς δεν υπάρχει 3G χρέωση.

Ο 24χρονος κ. Θέμης Τσούφης μας παρουσιάζει την επιτυχημένη ιδέα του που σύντομα θα επεκταθεί στις σημαντικότερες πόλεις τουριστικούς προορισμούς διεθνώς. Στόχος του είναι η δημιουργία ενός παγκόσμιου brand name, το οποίο θα ταυτιστεί με τη έννοια του οδηγού πόλης για τουρίστες και μόνιμους κατοίκους.

 -Πώς αποφασισατε να το ξεκινήσετε; Ηταν η πρώτη επιχειρηματική σας προσπάθεια;

 Θέλαμε να δώσουμε στον κόσμο τη δυνατότητα  πρόσβασης σε σε τοπικούς ταξιδιωτικούς οδηγούς υψηλής ποιότητας, οι οποίοι παρέχονται δωρεάν.  Η mySeeties, ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη με το  (myThessaloniki) που προσφέρεται σε οκτώ γλώσσες (Αγγλικά, Βουλγαρικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ελληνικά, Ρωσικά, Σερβικά και Τουρκικά), ενώ σύντομα θα διατίθενται και οδηγοί για τη Χαλκιδική και τη Μύκονο. Ωστόσο δεν ήταν η πρώτη μου επιχειρηματική δραστηριότητα, αφού με την ολοκλήρωση των σπουδών μου στο Quantitive Surveying  και τη Διοίκηση Επιχειρήσεων, ασχολήθηκα πρώτα με το χώρο των κατασκευών και αργότερα με τη  δημιουργία της εταιρείας Melita που δραστηριοποιείται στην τυποποίηση και την συσκευασία παραδοσιακών ελληνικών προϊόντων.

-Πότε ξεκινήσατε την Myseeties και πιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εφαρμογής;

 Πριν ένα περίπου χρόνο ήρθε η ιδέα και μας πήρε 4 μήνες για να αναπτύξουμε την εφαρμογή. Πρώτη πόλη ήταν η Θεσσαλονίκη, ακολούθησε η Χαλκιδική και η Μύκονος. Πρόσφατα λανσάραμε την Κωνσταντινούπουλη και πλέον θα επεκταθούμε σε μια σειρά πόλεων του εξωτερικού μέχρι το Δεκέμβριο. Σε αυτές περιλαμβάνονται όλες οι μεγάλες πρωτεύουσες που είναι και πόλος έλξης τουριστών. Οπως η Πράγα, η Ρώμη, το Λος Αντζελες, η Νέα Υόρκη, το Παρίσι, η Αθήνα, το Λονδίνο, το Ρίο, η Βιέννη, το Λονδίνο, η Βαρκελώνη, το Ντουμπάι και η Μόσχα. Από το 2014 θα προσθέσουμε ακόμη 7-8 τουριστικούς προορισμούς στην Ελλάδα.

Η εφαρμογή είναι πολύ ανταγωνιστική γιατί συνδυάζει τουριστικό οδηγό, με δυνατότητα να κλείσεις θέση σε ξενοδοχεία και εστιατόρια ενώ προσφέρεται σε 8 γλώσσες. Επίσης έχει καλά γραφικά, παίρνει καλές κριτικές και συνολικά τις πρώτες 4 πόλεις τις έχουν καταβάσει πάνω από 70.000 χρήστες. Κάθε οδηγός πόλης παρέχει πληροφορίες για τουρισμό, μουσεία ή μνημεία, εστίαση, εμπορικά καταστήματα, διασκέδαση, πολιτιστικές και επιχειρηματικές δράσεις, εκδηλώσεις, προσφορές και εκπτωτικά κουπόνια. Μέσω της εφαρμογής, έχουν τη δυνατότητα έξυπνης αναζήτησης με λέξεις-κλειδιά προκειμένου να διευκολυνθούν στον εντοπισμό των πληροφοριών που αναζητούν. Το περιεχόμενο ανανεώνεται καθημερινά και περιλαμβάνει, επίσης, χάρτες με αναλυτικές οδηγίες πρόσβασης για όλα τα σημεία ενδιαφέροντος και τις επιχειρήσεις που οι χρήστες επιθυμούν να επισκεφτούν.

-Τα έσοδά σας προέρχονται από τη διαφήμιση, πώς πάτε σε σχέση με το business plan?

Σε λειτουργία έχουν μπει οι 4 πρώτες εφαρμογές του Myseeties από το Δεκέμβριο και το πρώτο εξάμηνο είμαστε ήδη 45% πάνω από το στόχο μας. Τα έσοδα προέρχονται από τη διαφήμιση και χρηματοδοτούμε την  επόμενη πόλη όταν καλύψουμε τους στόχους του business plan της προηγούμενης. Ωστόσο έχουμε προσελκύσει θερμό ενδιαφέρον επενδυτών που θέλουν να αγοράσουν μέρος της εταιρείας χρηματοδοτώντας πιο γρήγορα την ανάπτυξή της.  Μας έχει προσεγγίσει ρώσος επενδυτής και μεγάλη ελληνική αλλά και διεθνής εταιρεία του χώρου των κοσμημάτων...Με μια τέτοια στρατηγική συμφωνία θα προχωρήσουμε τόσο την ανάπτυξη των πόλεων αλλά και θα βοηθήσουμε να γίνει ευρύτερα γνωστή η εφαρμογή προσελκύοντας περισσότερους χρήστες ενισχύοντας την προβολή μας μέσω μάρκετινγκ.

-Η εφαρμογή έχει και εμπορική χρήση για τις επιχειρήσεις της πόλης;

Βέβαια έχει. Ταυτόχρονα με χρηστικό εργαλείο για τον επισκέπτη μέσα από την εφαρμογή προωθούνται οι επιχειρήσεις της πόλης και είναι ένα πολύ καλό μέσο για τη διαφήμισή τους.Με τη χρήση των λέξεων-κλειδιών μπορούν οι ίδιες τις επιχειρήσεις που είναι καταχωρημένες στους οδηγούς να εμφανισθούν στις αναζητήσεις των χρηστών που αναζητούν τις συγκεκριμένες λέξεις.

Στόχος των δημιουργών της εφαρμογής είναι οι χρήστες να έχουν στη διάθεσή τους μία ευρεία γκάμα προτάσεων και επιλογών, όπως η δυνατότητα εγγραφής σε υπενθυμίσεις για μελλοντικά event και η λήψη μηνυμάτων από τις επιχειρήσεις για προσφορές ή εκδηλώσεις.

Μεταγενέστερα, θα παρέχει στους χρήστες και τη δυνατότητα αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών μέσω της εφαρμογής, με τελικό στόχο τη δημιουργία ενός ενιαίου σημείου στο οποίο ο χρήστης θα μπορεί να βλέπει τις επιχειρήσεις της περιοχής που επισκέπτεται και να αγοράζει το προϊόν ή την υπηρεσία που πωλούν, όπως για παράδειγμα να κλείσει δωμάτιο σε ένα ξενοδοχείο ή να αγοράσει ένα γεύμα σε ένα εστιατόριο. Αυτή όμως η υπηρεσία εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις επιχειρήσεις της κάθε πόλης και από το αν είναι έτοιμες για κάτι τέτοιο. Σε όποια πόλη το 40% των επιχειρήσεων είναι έτοιμο θα ξεκινήσουμε την υπηρεσία.

Για πρώτη φορά μάθαμε για σας στο  ignite Athens το διεθνές event δημιουργικότητας και καινοτομίας. Πώς βρεθήκατε εκεί;

Το ignite Athens είναι διεθνές event δημιουργικότητας και καινοτομίας το οποίο άρχισε το 2006 από το Σιάτλ στην Αμερική, η συμμετοχή ομιλητή είναι έπειτα απο αυστηρή επιλογή. 
Στην Ελλάδα επιλέχθηκαν για παρουσιάσεις 20 άτομα μεταξύ 650 και ανάμεσά τους ήμουν κι εγώ. Το αντικείμενο της παρουσίασης μου ήταν το Branding of Greek Traditional Products παρουσιάοντας τα κίνητρα, τις ευκαιρίες, τις τεράστιες αγορές που μας περιμένουν, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της  Ελλάδας, τα θετικά οφέλη αλλά και για τη νέα του προσπάθεια στο τομέα αυτό.