Καθαρά κέρδη 0,30 εκατ. ευρώ, παρουσίασε το 2012 η εταιρεία Lapin House έναντι καθαρών ζημιών 0,36 εκατ. ευρώ το 2011. Οι συνολικές πωλήσεις της εταιρείας υποχώρησαν το 2012 σε 19,22 εκατ. ευρώ, από 21,85 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, παρουσιάζοντας μείωση κατά 12%. 
Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 17 διαφορετικές χώρες αριθμώντας παγκοσμίως πάνω από 95 αποκλειστικά καταστήματα "LAPIN HOUSE" και "LAPIN MAGICLAND" καθώς και 45 ανεξάρτητα σημεία πώλησης(corners, shop in shop κ.α.).

Το ελληνικό σήμα Lapin House συμπληρώνει φέτος τριάντα επτά χρόνια πρωτοπορίας στον χώρο του παιδικού ενδύματος και το 2012 κέρδισε  τον τίτλο "Superbrand".
 
Παράλληλα με την δημιουργία των δικών της προϊόντων, η Lapin House συνεργάζεται με κορυφαίους ευρωπαϊκούς οίκους σε παιδικό ένδυμα, υπόδημα, αξεσουάρ, είδη βρεφανάπτυξης και παιχνίδι και διανέμει brands όπως: LAPIN HOUSE, Burberry, Moncier, Ralph Lauren, Hogan, Timberland, Gucci, DKNY, Hugo Boss, Moschino, Prada, Guess, Gaultier, και Miss Bluemarine.