current views are: 2

12 Ιουλίου 2013
Δημοσίευση09:28

Chiquita Ελλάς: Αύξηση πωλήσεων μπανάνας κατά 27,5%

Σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας σημειώνεται πως παρά τη δυσχερή οικονομική κατάσταση η ελληνική αγορά παρουσίασε αύξηση μεγεθών 3%, ενώ αξιόλογη αύξηση εμφάνισαν οι αγορές της Ουκρανίας, Ρωσίας και Κροατίας. 

Δημοσίευση 09:28’
αρθρο-newpost

Σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας σημειώνεται πως παρά τη δυσχερή οικονομική κατάσταση η ελληνική αγορά παρουσίασε αύξηση μεγεθών 3%, ενώ αξιόλογη αύξηση εμφάνισαν οι αγορές της Ουκρανίας, Ρωσίας και Κροατίας. 

Aύξηση 27,5% παρουσίασε ο κύκλος εργασιών της ελληνικής θυγατρικής Chiquita Ελλάς το 2012 και έκλεισε στα 157,65 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 67,7% στα 3,12 εκατ. ευρώ. 

Σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας σημειώνεται πως παρά τη δυσχερή οικονομική κατάσταση η ελληνική αγορά παρουσίασε αύξηση μεγεθών 3%, ενώ αξιόλογη αύξηση εμφάνισαν οι αγορές της Ουκρανίας, Ρωσίας και Κροατίας. 

Ο κ. Αθανάσιος Γκλίνος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Chiquita Ελλάς δήλωσε: 

«Η προσπάθεια που κάνουμε στην Chiquita Ελλάς είναι αξιοσημείωτη και αποτελεσματική για ακόμη μία χρονιά, όπως αντικατοπτρίζεται και στα αποτελέσματά μας. Συνεχίζουμε τη στρατηγική μας προσφέροντας τα ποιοτικότερα προϊόντα στις καλύτερες τιμές, δημιουργώντας αξία και εμπιστοσύνη στους καταναλωτές. Παράλληλα όλα αυτά τα χρόνια λειτουργίας μας επενδύουμε με συνέπεια υποστηρίζοντας κοινωφελείς δράσεις και σκοπούς τοποθετώντας την εταιρεία μας δίπλα στην κοινωνία. 

Ο όμιλος της Chiquita International ακόμη και μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον δείχνει έμπρακτα την εμπιστοσύνη στην ομάδα μας χωρίς απολύσεις ή μειώσεις αλλά αναθέτοντας μας νέες αγορές ευθύνης και μεγαλύτερα κονδύλια για επενδύσεις πάντα με κέντρο αποφάσεων τη χώρα μας. 

Η δική μας προσπάθεια είναι δεδομένη αλλά αναζητούμε αντίστοιχη από την Πολιτεία. Είναι σημαντικό να συνεχιστούν με μεγαλύτερη ένταση οι έλεγχοι στην αγορά για τις απομιμήσεις μπανανών Chiquita καθώς μεγάλες εταιρίες εισαγωγής και χονδρεμπορίου συνεχίζουν με αμείωτο ρυθμό να εισάγουν στην ελληνική αγορά εν γνώσει τους μπανάνες χωρίς διακριτικό σήμα οι οποίες εν συνεχεία πωλούνται παράνομα ως Chiquita, εξαπατώντας τους Έλληνες καταναλωτές σε θέματα ποιότητας και τιμής, κλέβοντας έσοδα του δημοσίου από το ΦΠΑ, δημιουργώντας πρόβλημα στην εταιρεία μας». 

Σημειώνεται ότι η ελληνική εταιρεία ιδρύθηκε το 2006 και εμπορεύεται τη γνωστή μπανάνα Chiquita και Chiquita ανανά. Πλέον σήμερα αποτελεί σημαντικό κέντρο αποφάσεων καθώς το ελληνικό γραφείο έχει την αποκλειστική ευθύνη για την ανάπτυξη των προϊόντων Chiquita σε 23 ακόμη αγορές στην περιοχή των Βαλκανίων, Ανατολικής Μεσογείου, Μαύρης Θάλασσας, Ρωσίας και Κίνας.

 
 


σχετικα αρθρα