Αλλάζουν όλα στη φορολόγηση των αυτοκινήτων με τις τελικές αποφάσεις να λαμβάνονται τον Σεπτέμβριο. 

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες που έχουν δει το φως τη δημοσιότητας στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας πλέον δεν θα λαμβάνεται υπόψη ο κυβισμός του αυτοκινήτου αλλά η αξία του. 

Εκτιμάται πως αυτό το μέτρο είναι δικαιότερο καθώς δύο αυτοκίνητα ίδιου κυβισμού μπορεί να έχουν τεράστια διαφορά στην εμπορική τους αξία.

Την ίδια ώρα όπως γράφει η «Ημερησία» προωθείται η μηνιαία καταβολή των τελών κυκλοφορίας αντί της ετήσιας καταβολής τους καθώς και η μηνιαία καταβολή του φόρου πολυτελείας για τα οχήματα άνω των 2000 κυβικών. 

Όπως επισημαίνει η εφημερίδα το μέτρο αυτό κινείται στα ευρωπαϊκά πρότυπα και ορθολογικοποιεί την καταβολή των τελών, ενώ θα οδηγήσει και σε μια κάποια ανάσχεση του φαινομένου της μαζικής κατάθεσης των πινακίδων κυκλοφορίας. 

Σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου που επικαλείται η εφημερίδα ενώ μέχρι σήμερα ο ιδιοκτήτης που έχει καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας του οχήματός του για να προβεί σε άρση της ακινησίας θα πρέπει να καταβάλει το συνολικό τίμημα του τρέχοντος έτους για τα τέλη, πλέον τα τέλη κυκλοφορίας θα επιμερίζονται ισόποσα στους 12 μήνες του κάθε έτους με αποτέλεσμα αν κάποιος θέλει να κυκλοφορήσει το Ι.Χ. του για ένα ή περισσότερους μήνες να καταβάλει το ανάλογο τίμημα. 

Αν δηλαδή κάποιος κάτοχος ενός οχήματος τετραετίας με κινητήρα 2,4 λίτρα αποφασίσει να το κινήσει για ένα μόνο μήνα θα καταβάλλει 73,3 ευρώ για Τέλη και 25,8 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης. 

Άλλος ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου τετραετίας με κινητήρα 3,6 λίτρων για ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας πρέπει να καταβάλλει 1.100 ευρώ τα οποία στο δωδεκάμηνο επιμερίζονται σε 91,6 ευρώ για κάθε μήνα. Αντίστοιχα ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης κυμαίνεται στις 2.500 ευρώ το οποίο αναλογικά στο δωδεκάμήνο ισούται με 208,3 ευρώ για κάθε μήνα.