Τη δημιουργία ενός νέου γιαουρτιού για τα Starbucks εξετάζει η Danone, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρίας, Jim Olson.
“Πρόκειται για το επόμενο στρατηγικό βήμα στην εξέλιξη της ευζωίας μας,” πρόσθεσε. Σημειώνεται ότι η αλυσίδα Starbucks πρόκειται να ξεκινήσει την πώληση ελληνικού γιαουρτιού στις αρχές της νέας χρονιάς στα καταστήματα των ΗΠΑ. 

Σε συνεργασία με τη Danone η μεγαλύτερη πολυεθνική αλυσίδα πώλησης καφέ, ξεκινά από το 2014 να διαθέτει στα καταστήματα της "ελληνικού τύπου" γιαούρτι.  Οι πωλήσεις γιαουρτιού ελληνικού τύπου έχουν σημειώσει αύξηση 48% στα 2,65 δισ. δολάρια μέσα σε ένα χρόνο (μέχρι τις 8 Ιουνίου), σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen. Οι συνολικές πωλήσεις γιαουρτιού σημείωσαν αύξηση 6,4% στα 6,3 δισ. δολάρια την ίδια περίοδο.

Η Chobani Inc., η Yoplait και η ελληνική Fage Dairy Industry είναι ανάμεσα στις εταιρίες που πωλούν ελληνικό γιαούρτι.

Η Starbucks αξιοποιεί αυτήν την τάση που εντάσσεται και στο πλαίσιο της στρατηγικής της να προσφέρει υγιεινές επιλογές στους πελάτες της. Ηδη από το 1995 ξεκίνησε να πουλά φρέσκα λαχανικά και φρούτα και στη συνέχεια παγωτό, τσάι, φρέσκους χυμούς και energy drinks.